Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
- Data zamieszczenia: 2017-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Podwale 23
00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
REGON: 104969210000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dekoracji świątecznej na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
7. Przedmiot zamówienia 7.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz wykonanie dekoracji świątecznych na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie 7.2. Przedmiot zamówienia określają: 7.2.1. Nazwa i kod CPV: 31 530 000-0 - części lamp i sprzętu oświetleniowego, 45 316 100-6 - instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 50 230 000-0 - usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych. 7.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 7.2.3. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 7.2.4. Szczegółowy wykaz dekoracji świątecznych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. 7.2.5. Szczegółowy opis wyglądu elementów nowych dekoracji świątecznych stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31530000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 18 000 zł. (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Warunki udziału w postępowaniu 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 9.1.1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 9.1.1.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 9.1.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej. 9.1.2. nie podlegają wykluczeniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowego wykonawcy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; b) wypełnionego Formularza cenowego wykonawcy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 10.2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, c) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 10.3. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 26.7 SIWZ. 10.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Halinów”:
Dodano: 2023-08-24 - Wynajem świątecznych dekoracji świetlnych wraz z projektowaniem, dostawą, rozmieszczeniem, instalacją oraz uruchomieniem na terenach będących w administrowaniu ZTP
Dodano: 2022-12-12 - Dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Halinów
Dodano: 2022-10-17 - Wynajęcie dekoracji świątecznych wraz z dostawą, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz naprawa, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie dekoracji świątecznych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
Dodano: 2020-10-23 - Demontaż i magazynowanie dekoracji świątecznych zainstalowanej na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
Dodano: 2020-01-29 - Wynajęcie dekoracji świątecznych wraz z dostawą, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz naprawa, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie dekoracji świątecznych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
Dodano: 2019-11-05 - Demontaż i magazynowanie dekoracji świątecznych zainstalowanych na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
Dodano: 2019-01-29 - Zakup, zainstalowanie i uruchomienie nowych dekoracji świątecznych oraz zainstalowanie i uruchomienie dekoracji świątecznych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
Dodano: 2018-10-29 - Dostawa i montaż opraw oświetleniowych, wraz z wymianą pionów zasilających na słupach trakcji tramwajowej w ciągu ulic Towarowa - Okopowa.
Dodano: 2018-05-30 - Montaż, demontaż, transport, konserwacja w sezonie, serwis po sezonie, magazynowanie instalacji świetlnej ,,Zimowej Iluminacji" do pokazów ,,światło-dźwięk" wykorzystywanej w Multimedialnym Parku Fontann (w niecce głównej fontanny) przy Skwerze Dywizji Pancernej WP w Warszawie w okresie luty 2018 - luty 2020.
Dodano: 2018-02-08