Przetargi.pl
Wynajęcie dekoracji świątecznych wraz z dostawą, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz naprawa, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie dekoracji świątecznych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23
    00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 10496921000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajęcie dekoracji świątecznych wraz z dostawą, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz naprawa, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie dekoracji świątecznych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Wynajęcie dekoracji świątecznych wraz z dostawą, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz naprawa, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie dekoracji świątecznych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. 7.2. Przedmiot zamówienia określają: 7.2.1. Nazwa i kod CPV: 31 530 000-0 - części lamp i sprzętu oświetleniowego, 45 316 100-6 - instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 50 230 000-0 - usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych. 7.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 7.2.3. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 7.2.4. Szczegółowy wykaz Dekoracji Świątecznych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. 7.2.5. Szczegółowy opis wyglądu elementów Wynajętych Dekoracji Świątecznych stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31530000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 2. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 3. zdolności technicznej lub zawodowej. 4. nie podlegają wykluczeniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowego wykonawcy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; b) wypełnionego Formularza cenowego wykonawcy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 10.2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, c) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach