Przetargi.pl
Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Spokojnej w Ząbkowicach Śląskich Zadanie nr 2: Olbrachcice Wielkie droga dojazdowa do gruntów rolnych Zadanie nr 3: Strąkowa droga dojazdowa do gruntów rolnych Zadanie nr 4: Braszowice droga dojazdowa do gruntów rolnych

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Spokojnej w Ząbkowicach Śląskich Zadanie nr 2: Olbrachcice Wielkie droga dojazdowa do gruntów rolnych Zadanie nr 3: Strąkowa droga dojazdowa do gruntów rolnych Zadanie nr 4: Braszowice droga dojazdowa do gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego każdej inwestycji obejmuje: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nałożenie na inspektora nadzoru inwestorskiego następujących obowiązków: a) Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w obowiązujących przepisach prawa budowlanego oraz organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych w celu wprowadzania zmian projektowych w ramach pełnionego przez projektanta nadzoru autorskiego. b) Współpracowanie z Biurem Projektów, którego projekt stanowi podstawę realizacji inwestycji, wnioskowanie do Zamawiającego o zlecanie dodatkowych projektów, projektów zamiennych, kosztorysów i kalkulacji oraz o bieżące przeszacowywanie kosztorysów, c) Prowadzenie narad roboczych przy udziale Zamawiającego, sporządzanie protokołów, opracowywanie i analizowanie harmonogramów oraz współpraca z koordynatorem BHP na budowie - co najmniej raz na 2 tygodnie. d) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli realizacji zgodności wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej - sztuką budowlaną. e) Sprawdzanie jakości wykonanych robót, zastosowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, sprawdzanie i gromadzenie atestów, świadectw jakości i innych certyfikatów. f) Sprawdzenie składanych przez generalnego wykonawcę faktur pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym w oparciu o kosztorysy ofertowe przyjęte w przetargu lub umowy zawarte przez Zamawiającego. g) Sprawdzanie jakości i ilości robót, dokonywanie odbiorów wszystkich robót budowlanych i specjalistycznych, w tym robót ulegających zakryciu lub zanikowych, h) Kontrolowanie terminowości wykonania robót, w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu wykonawcy generalnego, w celu dotrzymania terminów określonych w Harmonogramie Realizacji Inwestycji oraz bieżąca aktualizacja, bez zmiany terminu końcowego zakończenia inwestycji, i) Opracowywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. j) Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych pod względem merytorycznym, formalno rachunkowym. k) Bieżące kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i przekazanie go po odbiorze końcowym Zamawiającemu. l) Spowodowanie naniesienia zmian w projektach wykonawczych powstałych w trakcie wykonawstwa i przekazanie. ł) Nadzorowanie poprawności sporządzania przez generalnego wykonawcę dokumentacji powykonawczej. m) Zawiadamianie generalnego wykonawcy o stwierdzonych wadach w wykonanych robotach w okresie gwarancji i rękojmi, wynikających z umowy z generalnym wykonawcą z obowiązkiem ich usunięcia, a w przypadku nie usunięcia wad przez generalnego wykonawcę spowodowanie zastępczego usunięcia wad na koszt generalnego wykonawcy. n) Opracowywanie opinii, dotyczących wad wykonania przedmiotu umowy uznanych za nie nadające się do usunięcia, a nie przeszkadzających w użytkowaniu oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia generalnego wykonawcy z określeniem utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty. o) Przygotowanie odbioru końcowego lub odbiorów częściowych, w szczególności: - sprawdzenie kalkulacji, kosztów powykonawczych, obmiarów robót i faktur wykonawców, - stwierdzenie gotowości do odbioru, - zorganizowanie odbioru i przekazanie zadania lub jego etapów, - dokonanie ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą, p) zagwarantowanie Zamawiającemu możliwości kontroli postępu prac na budowie w/w obiektu. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na warunkach ustalonych umową. 2. Krótki opis robót budowlanych objętych nadzorem: ZADANIE NR 1. PRZEBUDOWA ULICY SPOKOJNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH - przebudowa nawierzchni ulicy na odcinku około 140,0 mb, z wykonaniem nowej nawierzchni z asfaltobetonu, - przebudowa wjazdów z dostosowaniem do istniejącej niwelety drogi do posesji nr 4, 6, 8, 12, - budowa chodnika jednostronnego na odcinku około 125mb, ZADANIE NR 2 : OLBRACHCICE WIELKIE DROGA DOJAZDOWA DO GRUNTÓW ROLNYCH Wykonanie przebudowy trzech odcinków dróg w miejscowości Olbrachcice Wielkie Odcinek nr 1 - działki nr 316/6 i 362/3 długości około 951 mb, Odcinek nr 2 - działki nr 550/5, 549, 576 długości około 769 mb, Odcinek nr 3 - działki nr 574/2, 628/2 długości około 589 mb, Zakres prac na wszystkich odcinkach obejmuje: - wykonanie korytowania na części przebudowywanych odcinków dróg, - wykonanie nowej podbudowy na części przebudowywanych odcinków dróg, - uzupełnienie istniejącej podbudowy na pozostałych częściach przebudowywanych odcinków dróg, - wykonanie nawierzchni drogi i zjazdów z betonu asfaltowego, - wymiana części istniejących przepustów, wykonanie ścieków betonowych, - odmulenie i odtworzenie przydrożnych rowów wzdłuż przebudowywanych dróg, ZADANIE NR 3 : STRĄKOWA DROGA DOJAZDOWA DO GRUNTÓW ROLNYCH Wykonanie przebudowy dróg w miejscowości Strąkowa o łącznej długości 985 mb obejmujący działki nr 419, 421 oraz część działek nr 432 i 433, Zakres prac obejmuje: - wykonanie korytowania na części przebudowywanych odcinków dróg, - wykonanie nowej podbudowy na części przebudowywanych odcinków dróg, - uzupełnienie istniejącej podbudowy na pozostałych częściach przebudowywanych odcinków dróg, - wykonanie nawierzchni drogi i zjazdów z betonu asfaltowego, - wymiana części istniejących przepustów, wykonanie ścieków betonowych, - odmulenie i odtworzenie przydrożnych rowów wzdłuż przebudowywanych dróg, ZADANIE NR 4 : BRASZOWICE DROGA DOJAZDOWA DO GRUNTÓW ROLNYCH Wykonanie przebudowy dróg w miejscowości Braszowice o łącznej długości 996 mb obejmujący część działek nr 1073, 1082/1 i 1087 oraz działki nr 1077, 1078 i 1079. Zakres prac obejmuje: - wykonanie korytowania na części przebudowywanych odcinków dróg, - wykonanie nowej podbudowy na części przebudowywanych odcinków dróg, - uzupełnienie istniejącej podbudowy na pozostałych częściach przebudowywanych odcinków dróg, - wykonanie nawierzchni drogi i zjazdów z betonu asfaltowego, - wymiana części istniejących przepustów, wykonanie ścieków betonowych, - odmulenie i odtworzenie przydrożnych rowów wzdłuż przebudowywanych dróg,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach