Przetargi.pl
Wykonanie cienkich warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno ( typ typ slurry seal ) na drogach wojewódzkich w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Kartuzach

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Wzgórze Wolności 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681-05-31
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
    ul. Wzgórze Wolności 15 15
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681-05-31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl/zp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie cienkich warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno ( typ typ slurry seal ) na drogach wojewódzkich w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni poprzez wykonanie cienkich warstw z mieszanki mineralno-emulsyjnej rozkładanej na zimno , bez zagęszczenia na odcinku drogi wojewódzkiej nr 221 Nowa Karczma - Lubieszyn od km 38+854 do km 42+244 o pow
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6763,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu . 1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji , jakie zostaną jej powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby: - Kierownik budowy pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót dla branży drogowej posiadający co najmniej 3 -letnią praktykę zawodową jako kierownik podobnych robót , legitymujący się uprawnieniami budowlanymi ( bez ograniczeń ) do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponować jednostkami sprzętu specjalistycznego , niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia : - maszyna - kombajn do wykonywania mieszanek na zimno wyposażony w komputerowy system dozowania , -sterowania i kontroli wszystkich składników oraz z możliwością rejestracji i wydruku - szczotka mechaniczna ( zamiatarka ) - samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe - samochód dostawczy 3. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , cienkie warstwy z mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno o zakresie (ilości m?) nie mniejszym niż zamówienie , z zastrzeżeniem , ze w okresie jednego roku zrealizował zamówienie o powierzchni nie mniejszej niż 20 000 m2 . Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podst. Art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp , natomiast warunki określone powyżej Wykonawcy muszą spełniać łącznie . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz przedłożonych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 6.2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II. Wykaz musi zawierać dane na temat funkcji, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Wykaz sprzętu i środków transportu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu i środków transportu. 4 . Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach