Przetargi.pl
Wykonanie chodnika przy ul. Al. Odrodzenia wraz ze ścieżką rowerową realizowanego z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie chodnika przy ul. Al. Odrodzenia wraz ze ścieżką rowerową realizowanego z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie chodnika przy ul. Al. Odrodzenia wraz ze ścieżką rowerową realizowanego z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015 Przedmiot główny: CPV: 45.23.32.20-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie nawierzchni dróg Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Wykonanie chodnika przy ul. Al. Odrodzenia wraz ze ścieżką rowerową realizowanego z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015. 2. Zakres zamówienia: Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się między innymi: a) rozebranie istniejących nawierzchni chodnika, zjazdów, b) wykonanie podbudów, ustawienie krawężników, obrzeży trawnikowych, c) ułożenie nawierzchni z kostki polbruk kolor szary i czerwony, d) ułożenie nawierzchni z płytek betonowych integracyjnych koloru żółtego, e) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, f) przestawienie dwóch słupów oświetleniowych Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne oraz projekt wykonawczy pn Odnowa chodników Aleja Odrodzenia osiedle Zawada wykonany przez firmę Obsługa Inwestycji Budowlanych mgr inż. Jacek Hejman ul. Przybyszewskiego 15, 82-300 Elbląg. Niniejszym zamówieniem Zamawiający powierza Wykonawcy realizację I etapu inwestycji objętej projektem wykonawczym. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIAR ROBÓT a) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Odnowa chodników, Aleja Odrodzenia, osiedle Zawada ETAP I ADRES OBIEKTU: województwo: warmińsko - mazurskie Miasto Elbląg obręb 0003 działka nr: 48 BRANŻA: Drogi Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. PROJEKT: 1) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa chodników, Aleja Odrodzenia, osiedle Zawada ADRES OBIEKTU: województwo: warmińsko - mazurskie Miasto Elbląg obręb 0003 działka nr: 48 BRANŻA: Drogi B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Odnowa chodników, Aleja Odrodzenia, osiedle Zawada ADRES OBIEKTU: województwo: warmińsko - mazurskie Miasto Elbląg obręb 0003 działka nr: 48 BRANŻA: Drogi Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: A. Dokonał w dniu 22.04.2015 r. zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na odnowie nawierzchni chodników przy ul. Al. Odrodzenia w Elblągu na działkach 48, 137/27 i 137/29 obręb 003 B. Powołał inspektora nadzoru OIB mgr inż. Jacek Hejman do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający mocą podpisanej umowy z firmą OIB mgr inż. Jacek Hejman powierzył mgr inż. Jackowi Hejman pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami i przekazał odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym niniejszym zamówieniem. C. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. D. Roboty w zakresie przestawienia słupów oświetleniowych muszą być prowadzone pod nadzorem osoby posiadającej wymagane uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonania robót zgodnie z warunkami podanymi w projekcie wykonawczym. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji objętej niniejszym zamówieniem, w tym m.in.: A. Wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, B. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, C. Opracowanie zestawień danych na potrzeby założenia dokumentów ewidencji dróg - dla nowo przebudowanych elementów odcinków drogi oraz na potrzeby zaktualizowania tych dokumentów - dla dróg przebudowanych w ramach inwestycji, o której mowa w § 1 ust. 1 Wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Powyższe zestawienia należy wykonać wg wzoru zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz.U. z 2005 r. Nr 67 poz. 582) - załącznik Nr 1 rozporządzenia, dział VIII Tabela Nr 8-11. D. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu z zestawieniem informacji dotyczących poszczególnych elementów oznakowania zawartych w ich metrykach (wielkość znaku, data produkcji, producent) 5. Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w oparciu o przepisy obowiązujące w zakresie realizacji inwestycji budowlanych, budowy dróg publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: A. wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, B. ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, C. zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 Wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 8. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca musi odwieźć i protokolarnie przekazać do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosić będzie odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane objęte zamówieniem z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inspektora nadzoru. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez inspektora nadzoru, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 13. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 14. Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - w terminie 14 dni od podpisania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 15. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: - zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, - zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego, - zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości 16. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projekcie wykonawczym, a także zaleceń i poleceń inspektora nadzoru. 17. Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać faktury według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania poleceń inspektora nadzoru związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, wynikających z harmonogramu dot. procedury zatwierdzania protokołów robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych, oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez inspektora. 19. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projekcie wykonawczym a także zaleceń i poleceń inspektora nadzoru. 20. Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać oddzielne faktury według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 21. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą o której mowa w § 1 Wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 22. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia robót do odbioru ostatecznego. 23. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 24. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 25. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach