Przetargi.pl
Wykonanie budowy, przebudowy lub modernizacji dróg gminnych w Gminie Wiskitki

Urząd Gminy Wiskitki ogłasza przetarg

  • Adres: 96315 Wiskitki, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 567 212 , fax. 468 554 154
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiskitki
    ul. Kościuszki 1
    96315 Wiskitki, woj. mazowieckie
    tel. 468 567 212, fax. 468 554 154
    REGON: 54654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wiskitki.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budowy, przebudowy lub modernizacji dróg gminnych w Gminie Wiskitki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy, przebudowy lub modernizacji dróg gminnych w Gminie Wiskitki. 2. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części: A. CZĘŚĆ I: 1) Przedmiotem zamówienia dla Części I jest “Budowa drogi gminnej od nr 113 do 126 w m. Miedniewice dz. Nr 651/2 – położenie asfaltu”. 2) Przebudowa drogi obejmuje wykonanie w szczególności: a) Roboty przygotowawcze; b) Wykonanie warstwy wyrównawczej I ścieralnej z betonu asfaltowego; c) Profilowanie I zagęszczenie podłoża pod konstrukcję pobocza; d) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie; e) Roboty wykończeniowe (uprzątnięcie placu budowy). B. CZĘŚĆ II: 1) Przedmiotem zamówienia dla Części II jest “Modernizacja ulicy Topolowej w Działkach”. 2) Modernizacja drogi obejmuje wykonanie w szczególności: a) Roboty przygotowawcze; b) Profilowanie i wyrównanie istniejącej gruntowej nawierzchni drogowej pod projektowaną jezdnię; c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; d) Wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej I ścieralnej z betonu asfaltowego; e) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcję pobocza; f) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie; g) Roboty wykończeniowe (uprzątnięcie placu budowy). C. CZĘŚĆ III: 1) Przedmiotem zamówienia dla Części III jest “Modernizacja ulicy Bukowej nakładką asfaltową w Działkach”. 2) Modernizacja drogi obejmuje wykonanie w szczególności: a) Roboty przygotowawcze; b) Profilowanie i wyrównanie istniejącej gruntowej nawierzchni drogowej pod projektowaną jezdnię; c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; d) Wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej I ścieralnej z betonu asfaltowego; e) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcję pobocza; f) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie; g) Roboty wykończeniowe (uprzątnięcie placu budowy). D. CZĘŚĆ IV: 1) Przedmiotem zamówienia dla Części IV jest “Modernizacja drogi gminnej Stary Drzewicz”. 2) Modernizacja drogi obejmuje wykonanie w szczególności: a) Roboty przygotowawcze; b) Wyrównanie istniejącej nawierzchni z destruktu pod projektowaną jezdnię; c) Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową; d) Wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego; e) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcję pobocza; f) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie; g) Roboty wykończeniowe (uprzątnięcie placu budowy). E. CZĘŚĆ V: 1) Przedmiotem zamówienia dla Części V jest “Przebudowa nawierzchni ul. Akacjowej w Działkach”. 2) Przebudowa drogi obejmuje wykonanie w szczególności: a) Roboty przygotowawcze; b) Profilowanie i wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej pod projektowaną jezdnię; c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; d) Wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego; e) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcję pobocza; f) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie; g) Roboty wykończeniowe (uprzątnięcie placu budowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ wraz z załącznikami. Dla każdej z wymienionych Części: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w przedmiarze, uproszczonej dokumentacji projektowej (poza częścią V) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących odpowiednio załączniki nr 6a-6e do SIWZ – osobno dla każdej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: a) Dla Części I: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. b) Dla Części II: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. c) Dla Części III: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. d) Dla Części IV: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. e) Dla Części V: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wiskitkach, Nr rachunku: 56 9304 0002 0000 0648 2000 0040. 4. W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach