Przetargi.pl
Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje boisko- Orlik 2012

Burmistrz Miasta Przeworska ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6487600 , fax. 016 6487600
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Przeworska
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6487600, fax. 016 6487600
    REGON: 00052583700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje boisko- Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012. Realizacja robót budowlanych będzie realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj . Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie zobowiązany stosować wymagania określone w programie rządowym ORLIK 2012. Założenia stanowią załącznik do siwz. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Adaptację typowej dokumentacji technicznej wskazanej przez Ministerstwo Sportu do warunków lokalnych w Przeworsku poprzez opracowanie projektów wykonawczych i roboczych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Opracowanie dokumentacji geologicznej , opracowanie mapy do celów projektowych , dokonanie uzgodnień , zgłoszeń robót i uzyskanie pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych. Wykonanie operatu kolaudacyjnego po wykonaniu robót . Operat powinien zawierać wszystkie niezbędne dokumenty, certyfikaty i projekty powykonawcze , łącznie z inwentaryzacją geodezyjną wybudowanych obiektów. W tym zakresie Wykonawca będzie działał jako pełnomocnik Zamawiającego . 2. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 pole gry 26,0m x 56,0m, podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do programu orlik 2012 -załącznik nr 3 i SST -załącznik nr 2 Zamawiający wybrał wariant Nr 1 o parametrach : wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa ,wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd. , typ włókna: monofil , skład chemiczny włókna: polietylen, Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, , gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, wyposażenie: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek - 2 sztuki. 3. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 pole gry 15,1m x 28,1m, podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 i SST -załącznik nr 2, technologia układania nawierzchni. Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm.. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2szt. , tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 szt , mechanizm regulacji wysokości - 2 szt , konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 szt. wyposażenie do piłki siatkowej:słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne badminton, tenis, siatkówka - 2 szt , siatka do siatkówki - 1 szt. 4. Ogrodzenie terenu: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej-załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST -załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Oświetlenie terenu obiektu - będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWT oraz SST - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga zastosowania źródeł światła wykonanej w technologii energooszczędnej np. oświetlenie LED, lub inne o porównywalnym zużyciu energii. 6. Chodniki - ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener na odpadki stałe - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg wzorcowej dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST - załącznik nr 2 do SIWZ ,dostosowanej do warunków lokalnych. 7. Adaptacja pomieszczeń istniejącego budynku hali sportowej dla potrzeb boisk sportowych . Dostosowane pomieszczenia muszą spełniać warunki określone we wzorcowej dokumentacji projektowej wskazanej przez Ministerstwo Sportu. załączniki do siwz. 8. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2 do 6 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 2 : Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3:Dokumentacja projektowa typowa do adaptacji do warunków lokalnych. Załącznik Nr 4:Przedmiar robót Wymagania określone w załącznikach wraz z informacjami wskazanymi w siwz są podstawą do wykonania adaptacji projektu do warunków lokalnych. 9. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2 do 6: na wykonane roboty - materiały i robociznę wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. Na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez uwag protokołu końcowego. 10. Szczegółowy opis dla pomieszczeń sanitarno-szatniowych stanowią załączniki: Załącznik Nr 5: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 6: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7: Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8:Przedmiar robót Wymagania określone w załącznikach wraz z informacjami wskazanymi w siwz są podstawą do wykonania adaptacji projektu do warunków lokalnych . Pomieszczenia sanitarno szatniowe w warunkach niniejszego zamówienia będą wyodrębnione z istniejącego budynku hali sportowej i dostosowane dla potrzeb boiska sportowego z zachowaniem wymogów pod względem ilości urządzeń sanitarnych i szatniowych , powierzchni , dostępności i standardów jakościowych wskazanych w dokumentacji projektowej wzorcowej- załącznik Nr 7 do siwz 11. Wymagany okres gwarancji dla pomieszczeń sanitarno szatniowych na wykonane roboty materiały i robociznę wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20000. zł. słownie:dwadzieścia tysięcy złotych. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach