Urząd Gminy Milanów ogłasza przetarg
- Adres: 21-210 Milanów, ul. Kościelna 11a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3567002 w. 37 , fax. 083 3567002
- Data zamieszczenia: 2010-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Milanów
ul. Kościelna 11a 11a
21-210 Milanów, woj. lubelskie
tel. 083 3567002 w. 37, fax. 083 3567002
REGON: 00053796400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę budynku zaplecza socjalnego kompleksu boisk sportowych ORLIK 2012 - roboty rozbiórkowe; - wykonanie fundamentów, podłoży i posadzek; - wzmocnienie stropu i wykonanie stropu podwieszanego z płyt gipsowo - kartonowych; - wydzielenie pomieszczeń ściankami gipsowo-kartonowymi; - wykonanie rynien i rur spustowych; - docieplenie stropu wełną mineralną; - docieplenie budynku styropianem gr. 10 cm w technologii lekkiej mokrej; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie kominów; - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej; - budowę bezodpływowego zbiornika na ścieki; - wykonanie instalacji wod - kan, cwu i gazowej; - wykonanie opaski wokół budynku; - wykonanie schodów; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie :dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Radzyń Podlaski O/Milanów Nr 61 8046 1067 2004 0600 1661 0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Kościelna 11a, 21-210 Milanów w sekretariacie pok.12 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali sportowej przy Gimnazjum w Bychawie
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia ZM 34/230/2016 jest Przebudowa i remont Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 10 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na naprawie budynku nr 2 w m. Rajskie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Głębokiej 4
Dodano: 2016-07-26 - Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 26 (koszarowy) w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu.
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku nr 11 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w siedzibach Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie i Chełmie
Dodano: 2016-07-20 - Remont stacji transformatorowych wraz z dokumentacją techniczną w kompleksach wojskowych w Lublinie bud. nr 99 przy Al. Racławickich 44 i w Klikawie bud. nr 4 oraz kompensacja mocy biernej w Roskoszy bud. nr 13
Dodano: 2016-07-15