Przetargi.pl
Wykonanie bocznicy kolejowej - toru numer 602 zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę

Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz-Jasin, ul. Rabowicka 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 89 75 300 , fax. 61 81 81 389
  • Data zamieszczenia: 2013-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o.
    ul. Rabowicka 6 6
    62-020 Swarzędz-Jasin, woj. wielkopolskie
    tel. 61 89 75 300, fax. 61 81 81 389
    REGON: 63456259500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.clip-group.com/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bocznicy kolejowej - toru numer 602 zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na Wykonaniu bocznicy kolejowej -toru numer 602 zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. Do obowiązków Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana należeć będzie wykonanie całości robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w cenie ryczałtowej z uwzględnieniem wymogów: przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanej inwestycji. (Na przedłożenie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zamawiający daje Wykonawcy dodatkowe 45 dni od zakończenia wykonywanych robót budowlanych - zgodnie z załączonym wzorem umowy - Rozdział V SIWZ). Inwestycja obejmuje wykonanie wszelkich prac objętych decyzjami o pozwoleniu na budowę, w szczególności :Wykonanie prac budowlanych i dokumentacji powykonawczej (roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, budowa toru kolejowego, budowa rozjazdów kolejowych, budowa nawierzchni drogowej, odwodnienie), częściowo wykonanych z materiałów staroużytecznych, Dostarczenie świadectw i certyfikatów dotyczących zamontowanych elementów, Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na wybudowany zakres w terminie 45 dni od momentu wykonania robót budowlanych, Przygotowanie zmian w istniejącym regulaminie funkcjonowania bocznic, Przygotowanie wniosków koniecznych do uzyskania certyfikatów bezpieczeństwa na nowe elementy infrastruktury kolejowej Zamówienie powinno zostać zrealizowane przy wykorzystaniu materiałów staroużytecznych posiadanych przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, sprawdzenia policzenia i zaakceptowania do wykorzystania posiadanych przez Zamawiającego materiałów w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga stosownego umniejszenia wartości oferty o posiadane przez niego materiały staroużyteczne: Szacowane ilości posiadanych przez Zamawiającego materiałów - do weryfikacji przez Wykonawcę w trakcie wizji lokalnej z udziałem Inspektora nadzoru budowlanego wyznaczonego przez Zamawiającego (Kozioł oporowy stały - 1 komplet, łapki do szyn Łp 2 - 2200 sztuk, szyny kolejowe typ S49 - 9,8 tony, śruby stopowe Ssb 16-65 - 2200 sztuk, piasek - około 500 m 3, tłuczeń kamienny - około 500 m 3)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN (pięćdziesięciu tysięcy złotych); Szczegółowe informacje dotyczące wadium i zabezpieczenie należytego wykonania Umowy wprowadzone są do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którą można znaleźć na stronie Zamawiającego http://www.clip-group.com

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.clip-group.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach