Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w Budzyniu przy ul. Łucjanowo

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
  • Data zamieszczenia: 2016-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Lipowa 6 6
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w Budzyniu przy ul. Łucjanowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oświetlenia drogowego w Budzyniu przy ul. Łucjanowo Przewidywany zakres prac: 1. Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne. 2. Prace geodezyjne (wytycznie , inwentaryzacja powykonawcza). 3. Ułożenie, obróbka kabli. 4. Montaż 10szt. słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami. 5. Ustawienie, zabudowanie szafki oświetlenia drogowego. 6. Specjalistyczne wymagalne badania ( między innymi: linii kablowej, pomiary instalacji, obwodów, uziemienia itp.) 1) Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3 egz., 2) Kosztorysów powykonawczych 2 egz., 3) Dokumentacji powykonawczej wszystkich zrealizowanych robót 2 egz., 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja: projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót, kosztorys ślepy ofertowy 1kpl, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy i decyzjach administracyjnych. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona 2 pełne komplety wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej (oryginał i kopia). 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów, inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczych. Termin złożenia u Zamawiającego poprawnie wykonanych, zatwierdzonych w/w dokumentów do dnia 10.10.2016r (cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w zadań).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanowił wadium w prowadzonym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach