Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
- Data zamieszczenia: 2011-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
ul. Chramcówki 15 15
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
REGON: 49189329100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie bieżącej konserwacji odwodnienia w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu bieżącej konserwacji (czyszczenie ręczne i mechaniczne) odwodnienia w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego, w szczególności obejmującej swym zakresem: 1) Wykonanie ścinania i umocnienia poboczy, 2) Wykonanie czyszczenia rowów, 3) Wykonanie czyszczenia ścieków, 4) Wykonanie czyszczenia przepustów, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót jednostkowym stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. II. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 2) Przedmiar robót (jednostkowy) - Załącznik Nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krzeszowice
Dodano: 2016-05-12 - Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2016 roku
Dodano: 2016-05-06 - Remont po powodzi dróg gminnych
Dodano: 2016-04-19 - Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Łącko
Dodano: 2016-02-11 - Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
Dodano: 2016-02-11 - Bieżąca konserwacja i naprawa dróg gminnych na rok 2016
Dodano: 2016-02-03 - Naprawy, remonty i bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2016
Dodano: 2016-02-03 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2016
Dodano: 2016-01-20 - Utrzymanie nawierzchni brukowych jezdni i chodników
Dodano: 2015-11-05 - Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg publicznych gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Oświęcim, chodników, parkingów, placów i zjazdów o nawierzchni asfaltowej lub tłuczniowej oraz utrzymanie korony wału przeciwpowodziowego w 2016r. w ramach zadania pn. /Utrzymanie nawierzchni dróg, ciągów pieszych, drogowych obiektów inżynierskich./
Dodano: 2015-11-05