Przetargi.pl
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary

Urząd Miejski w Kowarach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. 1-go Maja 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 718-24-16
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kowarach
    ul. 1-go Maja 1a 1a
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 075 718-24-16
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary. Prace konserwacyjne polegać będą na: 1. Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej z wycinką piłą spalinową - przyjęto średnią głębokość remontu 6 cm: a) z podbudową b) bez podbudowy 2. Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej bez wycinki piłą spalinową - przyjęto średnią głębokość remontu 6 cm a) z podbudową b) bez podbudowy 3. Uzupełnieniu zniszczonych nawierzchni /bez względu na jej rodzaj/ grysem na sucho, z zagęszczeniem bez względu na głębokość ubytku: a) powyżej 100 m2 w jednym miejscu b) poniżej 100 m2 w jednym miejscu 4. Regulacji obrzeży, krawężników a) betonowych b) kamiennych 5. Przebrukowaniu nawierzchni z kostki: a) kamiennej b) betonowej 6. Uzupełnieniu bruku z kostki: a) kamiennej b) betonowej 7. Remont zniszczonej nawierzchni przy zastosowaniu frezowiny, przyjmując grubość nawierzchni po uwałowaniu o śr. 6 cm a) ułożenie z własnego materiału b) ułożenie z materiału Zamawiającego 8. Wykonanie konserwacji środkami chemicznymi nawierzchni betonowych z ich wcześniejszym przygotowaniem. 9. Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych 10. Ułożenie na podsypce pisakowej z płytek betonowych 30x30 na chodniku 11. Ułożenie na podsypce piaskowej z płytek betonowych 50x50 na chodniku 12. Regulacja studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej 13. Regulacja wpustów ulicznych 14. Inne nie ujęte wyżej prace związane z bieżącą konserwacją nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów rozliczane będą przyjętą stawką i narzutami w oparciu o indywidualną wycenę, a) stawka R-g. Wykonawca zobowiązany będzie do: a)wykonania wszystkich prac konserwacyjnych, zgodnie z SST drogowych robót, które między innymi ustalają zasady prowadzenia zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz związanych z procesem hamującym powiększanie się powstałych uszkodzeń, b) uzgodnienia terminu i zakresu zajęcia pasa drogowego, c) właściwego oznakowania i zabezpieczenia odcinka drogi, na którym wykonywane będą konserwacje - posiadanie organizacji ruchu na remontowanym odcinku ulicy, d) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, e) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac, f) składania wniosków dotyczących poprawy stanu dróg, g) etapowego rozliczania zadań. 15. Odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonaniem umowy ponosi Wykonawca. 16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonywaniem umowy. 17.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym zakres prac i ich kolejność. 18.Po wykonaniu robót, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wykonanie prac w celu ich odbioru. 19.Zamawiający nie dopuszcza wykonania remontu nawierzchni ulic materiałami pochodzącymi z recyklingu. 20.Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 1.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach