Przetargi.pl
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary

Urząd Miejski w Kowarach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. 1-go Maja 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 718-24-16
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kowarach
    ul. 1-go Maja 1a 1a
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 075 718-24-16
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w oparciu o pisemne zleceniem przekazywane Wykonawcy. Prace konserwacyjne polegać będą na: 1. Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej z wycinką piłą spalinową - przyjęto średnią głębokość remontu 6 cm: a) z podbudową b) bez podbudowy 2. Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej bez wycinki piłą spalinową - przyjęto średnią głębokość remontu 6 cm a) z podbudową b) bez podbudowy 3. Uzupełnieniu zniszczonych nawierzchni bez względu na jej rodzaj grysem na sucho, z zagęszczeniem bez względu na głębokość ubytku: a) powyżej 100 m2 w jednym miejscu b) poniżej 100 m2 w jednym miejscu 4. Regulacji obrzeży, krawężników a) betonowych b) kamiennych 5. Przebrukowaniu nawierzchni z kostki: a) kamiennej b) betonowej 6. Uzupełnieniu bruku z kostki: a) kamiennej b) betonowej 7. Remont zniszczonej nawierzchni przy zastosowaniu frezowiny, przyjmując grubość nawierzchni po uwałowaniu średnio 6 cm a) ułożenie z własnego materiału b) ułożenie z materiału Zamawiającego 8. Wykonanie konserwacji środkami chemicznymi nawierzchni betonowych z ich wcześniejszym przygotowaniem. 9. Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych 10. Ułożenie na podsypce piaskowej płytek betonowych 30x30 na chodniku 11. Ułożenie na podsypce piaskowej płytek betonowych 50x50 na chodniku 12. Regulacja studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej 13. Regulacja wpustów ulicznych 14. Inne nie ujęte wyżej prace związane z bieżącą konserwacją nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów rozliczane będą przyjętą stawką i narzutami w oparciu o indywidualną wycenę, a) stawka R-g. Wykonawca zobowiązany będzie do: a)wykonania wszystkich prac konserwacyjnych, zgodnie z SST drogowych robót, które między innymi ustalają zasady prowadzenia zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz związanych z procesem hamującym powiększanie się powstałych uszkodzeń, b) uzgodnienia terminu i zakresu zajęcia pasa drogowego, c) właściwego oznakowania i zabezpieczenia odcinka drogi, na którym wykonywane będą konserwacje - posiadanie organizacji ruchu na remontowanym odcinku ulicy, d) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, e) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac, f) składania wniosków dotyczących poprawy stanu dróg, g) etapowego rozliczania zadań. 15. Odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonaniem umowy ponosi Wykonawca. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonywaniem umowy. 17. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym zakres prac i ich kolejność. 18. Po wykonaniu robót, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wykonanie prac w celu ich odbioru. 19. Zamawiający nie dopuszcza wykonania remontu nawierzchni ulic materiałami pochodzącymi z recyklingu. 20. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 1.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach