Przetargi.pl
Wykonanie bieżącego utrzymania powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Zygmunta Krasińskiego oraz powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Parkowej

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżącego utrzymania powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Zygmunta Krasińskiego oraz powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Parkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżącego utrzymania powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Zygmunta Krasińskiego oraz powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Parkowej – w okresie od podpisania umowy do dnia 31 października 2020 r.2.Szczegółowy zakres prac:1)Rondo w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Zygmunta Krasińskiegoa)Wykonanie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2020 r. poniższego zakresu prac:-ułożenie warstwy kory sosnowej przekompostowanej o grubości 5,00 cm na powierzchni 130,00 m2,-ułożenie warstwy grysu kamiennego (kolor biały) o grubości 3,00 cm, powierzchni 20,46 m2 (frakcja 16-22 mm),-wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz zastosowanie nawozów mineralnych (przeznczony na okres wiosenny) roślin gatunku: • róża rosa „The Fairy”,• irga dammera „Eicholz”,• bererys thunbergia „Atropurpurea”,-podlewanie roślin rosnących na powierzchni ronda, co najmniej dwa razy w tygodniu,•Zamawiający dopuszcza podlewanie roślin raz w tygodniu w przypadku intensywnych i obfitych opadów deszczu tj. gdy w ciągu tygodnia występują co najmniej 3 dni z ww. opadami,•w przypadku utrzymywania się wysokich temperatur tj. gdy w ciągu tygodnia występują co najmniej 3 dni z temperaturą powietrza przekracza 28ºC, rośliny należy podlać co 4 razy w tygodniu,-wymiana po 10 szt., każdego rodzaju sadzonek roślin rosnących na powierzchni przedmiotowego ronda, na nowy materiał roślinny (w pojemnikach nie mniejszych niż C3),-systematyczne usuwanie chwastów, liści oraz odpadków nienaturalnych (typu torebki foliowe, butelki itp.) z powierzchni (150,46 m2) ronda; Za powyższe usługi wykonane we wskazanym okresie Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie określone w ofercie.b)wykonywanie w okresie od dnia 1 czerwca 2020 r. do dnia 30 września 2020 r. cyklicznych prac według poniższego zakresu:-systematyczne uzupełnianie ubytków kory sosnowej przekompostowanej (na pow. 130,00 m2) oraz grysu kamiennego koloru białego, frakcji 16-22 mm (na pow. 20,46 m2),-podlewanie roślin rosnących na powierzchni ronda, co najmniej dwa razy w tygodniu,•Zamawiający dopuszcza podlewanie roślin raz w tygodniu w przypadku intensywnych i obfitych opadów deszczu tj. gdy w ciągu tygodnia występują co najmniej 3 dni z ww. opadami,•w przypadku utrzymywania się wysokich temperatur tj. gdy w ciągu tygodnia występują co najmniej 3 dni z temperaturą powietrza przekracza 28ºC, rośliny należy podlać co 4 razy w tygodniu,-systematyczne usuwanie chwastów, liści oraz odpadków nienaturalnych (typu torebki foliowe, butelki itp.) z powierzchni (150,46 m2) ronda;Rozliczenia za powyższe usługi będą odbywać się zryczałtowanymi płatnościami (określonymi w ofercie) poprzez faktury VAT wystawiane za pokończeniu każdego miesiąca. c)wykonanie w terminie od dnia 1 października 2020 r. do dnia 31 października 2020 r. poniższego zakresu prac:-okopczykowanie roślin rosnących na powierzchni ronda,-wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz zastosowanie nawozów mineralnych (przeznczony na okres jesienny) do roślin rosnących na powierzchni ronda,-podlewanie roślin rosnących na powierzchni ronda, co najmniej dwa razy w tygodniu,- systematyczne usuwanie chwastów, liści oraz odpadków nienaturalnych (typu torebki foliowe, butelki itp.) z powierzchni ronda.Za powyższe usługi wykonane we wskazanym okresie Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie określone w ofercie.2) Rondo w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Parkoweja)wykonanie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2020 r. poniższego zakresu prac:- ułożenie warstwy kory sosnowej przekompostowanej o grubości 5,00 cm na powierzchni 314,00 m2,- wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz zastosowanie nawozów mineralnych (przeznczony na okres wiosenny) roślin rosnących na powierzchni ronda,- podlewanie roślin rosnących na powierzchni ronda, co najmniej dwa razy w tygodniu,• Zamawiający dopuszcza podlewanie roślin raz w tygodniu w przypadku intensywnych i obfitych opadów deszczu tj. gdy w ciągu tygodnia występują co najmniej 3 dni z ww. opadami,• w przypadku utrzymywania się wysokich temperatur tj. gdy w ciągu tygodnia występują co najmniej 3 dni z temperaturą powietrza przekracza 28ºC, rośliny należy podlać co 4 razy w tygodniu,- systematyczne usuwanie chwastów, liści oraz odpadków nienaturalnych (typu torebki foliowe, butelki itp.) z powierzchni (452,00 m2) ronda;Za powyższe usługi wykonane we wskazanym okresie Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie określone w ofercie.b) wykonanie w terminie od dnia 1 czerwca 2020 r. do dnia 30 września 2020 r. poniższego zakresu prac:- systematyczne uzupełnianie ubytków kory sosnowej przekompostowanej (na pow. 314,00 m2),- podlewanie roślin rosnących na powierzchni ronda, co najmniej dwa razy w tygodniu,• Zamawiający dopuszcza podlewanie roślin raz w tygodniu w przypadku intensywnych i obfitych opadów deszczu tj. gdy w ciągu tygodnia występują co najmniej 3 dni z ww. opadami,• w przypadku utrzymywania się wysokich temperatur tj. gdy w ciągu tygodnia występują co najmniej 3 dni z temperaturą powietrza przekracza 28ºC, rośliny należy podlać co 4 razy w tygodniu,- systematyczne usuwanie chwastów, liści oraz odpadków nienaturalnych (typu torebki foliowe, butelki itp.) z powierzchni (452,00 m2) ronda;Rozliczenia za powyższe usługi będą odbywać zryczałtowanymi płatnościami (określonymi w ofercie) poprzez faktury VAT wystawiane za pokończeniu każdego miesiąca. c) wykonanie w terminie od dnia 1 października 2020 r. do dnia 31 października 2020 r. poniższego zakresu prac:- wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz zastosowanie nawozów mineralnych (przeznczony na okres jesienny) do roślin rosnących na powierzchni ronda,- podlewanie roślin rosnących na powierzchni ronda, co najmniej dwa razy w tygodniu,- systematyczne usuwanie chwastów, liści oraz odpadków nienaturalnych (typu torebki foliowe, butelki itp.) z powierzchni ronda.Za powyższe usługi wykonane we wskazanym okresie Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie określone w ofercie.3. Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:- kierowaniu robót w zakresie usług związanych z sadzeniem i pielęgnacją roślin,- kierowaniu samochodem do transportu materiału roślinnego.Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).Wymagania dotyczące:- sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób,- uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 930,00 zł (słownie: dziewięćset trzydzieści złotych2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. 7. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału wadium wniesionego w formie gwarancji do oferty (nie zszyte z ofertą) lub złożone w oddzielnej kopercie razem z ofertą. 8. Zamawiający dopuszcza także, złożenie gwarancji wadialnej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym drogą elektroniczną na adres: przetargi@powiat-legionowski.pl lub zpu@powiat-legionowski.pl.9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach