Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Zabrodzie w okresie od 01.12.2017 r. do 30.11.2021 r.

Urząd Gminy w Zabrodziu ogłasza przetarg

  • Adres: 07230 Zabrodzie, ul. Wł. St. Reymonta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 757 12 28 , fax. 029 757 12 61
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Zabrodziu
    ul. Wł. St. Reymonta 51
    07230 Zabrodzie, woj. mazowieckie
    tel. 029 757 12 28, fax. 029 757 12 61
    REGON: 55059700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zabrodzie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Zabrodzie w okresie od 01.12.2017 r. do 30.11.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Zabrodzie w okresie od 01.12.2017 r. do 30.11.2021 r. Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę bankową Gminy Zabrodzie i jednostek organizacyjnych Gminy Zabrodzie (z wyjątkiem kredytów i pożyczek udzielanych w drodze odrębnych postępowań), w szczególności: 1) otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego Gminy Zabrodzie (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Zabrodzie) — zamówienie obejmuje otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków bieżących następujących jednostek organizacyjnych i nadzorowanych: a) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabrodziu, b) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zabrodziu, c) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Adelinie, d) Publiczna Szkoła Podstawowa im. C.K. Norwida w Dębinkach, e) Publiczne Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Zabrodziu, f) Gminna Biblioteka Publiczna w Zabrodziu, g) Gminny Ośrodek Kultury w Zabrodziu. — każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu; realizacja rozliczeń — dyspozycji bezgotówkowych i gotówkowych (wpłaty i wypłaty) środków z rachunków, w tym obsługę dyspozycji „wypłat na listę" (zamawiający przedstawia listę osób, którym mają być wypłacone środki i podpisuje ją zgodnie z kartą wzoru podpisów); dostęp do wykonywania usługi systemem elektronicznym i możliwość elektronicznego wykonywania operacji na rachunkach odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej. Bank zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi oferowanego systemu. Bank umożliwi bezpłatną instalację i bezpłatne korzystanie z usług bankowości elektronicznej na wniosek Zamawiającego. W przypadku korzystania z systemu bankowości elektronicznej Zamawiający musi posiadać dostęp do: a) pełnej informacji o wszystkich rachunkach i ich obrotach, b) przeglądu historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz przeglądu operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach, c) rejestru operacji (przelewów z rachunku Zamawiającego na rachunku w oddziale banku lub w innych bankach), d) bieżącego dysponowania środkami wpływającymi na rachunek; 1. możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym (w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej) — zabezpieczonego wekslem własnym in blanco. Bank nie będzie pobierał prowizji za udzielenie kredytu, ani innych opłat związanych z uruchomieniem kredytu, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych — powiększonych o marżę podaną w ofercie (stałą w okresie obowiązywania umowy). Kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego ( art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych). Kredyt ten zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty. Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową; pełna obsługa operacji gotówkowych budżetu Gminy Zabrodzie, w budynku Urzędu w pomieszczeniu „KASA” w dni robocze w godzinach 8.30 — 15.30 wraz z terminalem POS (płatności bezgotówkowe); obsługa operacji gotówkowych dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zabrodziu (zasiłki, zapomogi itp.); lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na okresy krótkoterminowe (3–7 dni, weekendy), w rachunku bieżącym Gminy oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych: a) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabrodziu, b) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zabrodziu, c) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Adelinie, d) Publiczna Szkoła Podstawowa im. C.K. Norwida w Dębinkach, e) Publiczne Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Zabrodziu, f) Gminna Biblioteka Publiczna w Zabrodziu, g) Gminny Ośrodek Kultury w Zabrodziu. — każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego przetargu. Bank obsługujący ww. podmioty będzie prowadził następujące rachunki: 1) rachunki bieżące, 2) rachunki pomocnicze(subkonta), a) sum depozytowych (wadiów); b) Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; c) inne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonych przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe tj. decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego w zakresie działalności bankowej. Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu — zał. nr 2a do SIWZ; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia — zał. nr 2b do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach