Przetargi.pl
Rozbiórka części wykopu szerokoprzestrzennego przez zasypanie w Otwocku u zbiegu ulic Andriollego, Powstańców Warszawy, Staszica z zabezpieczeniem terenu - Zadanie I i Zadanie II

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Sołecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22-788-90-13, 22-788-90-13 , fax. 22-788-90-13
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    Sołecka 52
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22-788-90-13, 22-788-90-13, fax. 22-788-90-13
    REGON: 013302449
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinbotwock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka części wykopu szerokoprzestrzennego przez zasypanie w Otwocku u zbiegu ulic Andriollego, Powstańców Warszawy, Staszica z zabezpieczeniem terenu - Zadanie I i Zadanie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia są 2 zadania: Zadanie nr I – „rozbiórka obiektu (wykopu szerokoprzestrzennego) towarzyszącego budowie budynku handlowo-usługowego na terenie objętym dz. nr 164/2 oraz 201/7 obr. 43 u zbiegu ulic Staszica, Andriollego i Powstańców Warszawy w Otwocku”. 1. Przed rozpoczęciem robót wykonanie, przez osoby posiadającą odpowiednia uprawnienia budowlane, inwentaryzacji budowlanej wraz z pomiarami geodezyjnymi w celu wykonania szczegółowego obmiaru robót z oceną istniejącego stanu obiektu i jego zabezpieczeń będącego przedmiotem zamówienia. 2. Wykonanie pionowej izolacji wodnej zewnętrznych żelbetowych ścian budynku Abizolem R+P – obmiar 338 m2. 3. Demontaż głowic gruntowych kotew iniekcyjnych – obmiar 12 szt. 4. Demontaż oczepów, palościanki berlińskiej, wykonanych z profili walcowanych w zespoleniu 2xC260 – obmiar 6 szt. 5. Demontaż istniejącego ogrodzenia - 50 mb. 6. Zasypanie wykopu gruntem sypkim o wodoprzepuszczalności k ≈ 1x10-1 – 1x10-4 cm/s i jego zagęszczenie Is ≈ 0,9 – obmiar 525 m3. 7. Wykonanie kompletnego ( panele, wsporniki, słupki, złączki, stopy, kotwy) stalowego ogrodzenia terenu o wysokości min. 2 m z blachy trapezowej ocynkowanej pełnej i malowanej proszkowo w kolorze do uzgodnienia gr. min. 1,0 mm ; słupkami w rozstawie ~2,5m o polu przekroju min. 19,0 cm2 – obmiar 84 mb. 8. Zabezpieczenie otwartych przestrzeni (przejść przez strop) na stropie I kondygnacji podziemnej (poziom ±0,00) z elementów drewnianych o odpowiedniej nośności – obmiar 30 m2. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych z obsługą prowadzonych robót budowlanych np. odtworzenie do stanu pierwotnego chodników i dróg publicznych, organizacją ruchu i zajęciem pasa drogowego. Podany wyżej obmiar jest szacunkowy (ok. ± 10%), rozliczenie inwestycji w zakresie bezpośrednio wykonanych robót budowlanych nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie wykonanego szczegółowego obmiaru oraz cen jednostkowych z oferty. Zadanie nr II – „rozbiórka obiektu (wykopu szerokoprzestrzennego) towarzyszącego budowie budynku handlowo-usługowego na terenie objętym dz. nr 169/2, 169/3, 206/3, 201/7, 164/3, 165, 166 obr. 43 u zbiegu ulic Staszica, Andriollego i Powstańców Warszawy w Otwocku”. 1. Przed rozpoczęciem robót wykonanie, przez osoby posiadającą odpowiednia uprawnienia budowlane, inwentaryzacji budowlanej wraz z pomiarami geodezyjnymi w celu wykonania szczegółowego obmiaru robót z oceną istniejącego stanu obiektu i jego zabezpieczeń będącego przedmiotem zamówienia. 2. Wykonanie pionowej izolacji wodnej zewnętrznych żelbetowych ścian budynku Abizolem R+P – obmiar 1012 m2. 3. Demontaż głowic gruntowych kotew iniekcyjnych – obmiar 42 szt. 4. Demontaż oczepów, palościanki berlińskiej, wykonanych z profili walcowanych w zespoleniu 2xC260 – obmiar 19 szt. 5. Demontaż istniejącego ogrodzenia – 350 mb. 6. Zasypanie wykopu gruntem sypkim o wodoprzepuszczalności k ≈ 1x10-1 – 1x10-4 cm/s i jego zagęszczenie Is ≈ 0,9 – obmiar 1575 m3. 7. Wykonanie kompletnego ( panele, wsporniki, słupki, złączki, stopy, kotwy) stalowego ogrodzenia terenu o wysokości min. 2 m z blachy trapezowej ocynkowanej pełnej i malowanej proszkowo w kolorze do uzgodnienia gr. min. 1,0 mm ; słupkami w rozstawie ~2,5m o polu przekroju min. 19,0 cm2 – obmiar 216 mb. 8. Zabezpieczenie otwartych przestrzeni (przejść przez strop) na stropie I kondygnacji podziemnej (poziom ±0,00) z elementów drewnianych o odpowiedniej nośności – obmiar 90 m2. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych z obsługą prowadzonych robót budowlanych np. odtworzenie do stanu pierwotnego chodników i dróg publicznych, organizację ruchu i zajęcie pasa drogowego. Podany wyżej obmiar jest szacunkowy (ok. ± 10%), rozliczenie inwestycji w zakresie bezpośrednio wykonanych robót budowlanych nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie wykonanego szczegółowego obmiaru robót oraz cen jednostkowych z oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: mapa z zaznaczonym zakresem robót, decyzja PINB w Otwocku nr 186/16 z dnia 28.11.2016r. Dla wszystkich zadań Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować i opracować projekty stałej organizacji ruchu, a następnie w wymaganym zakresie je wprowadzić. Dla wszystkich zadań Wykonawcy zobowiązani są opracować, uzgodnić i wdrożyć projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Zadanie Nr 1 – 3000,00 zł. (słownie: trzy tysięce zł.) 2) Zadanie nr 2 – 9000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy zł.) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w formie gwarancji bankowej albo gwarancji ubezpieczeniowej, powinna ona zawierać klauzule, że jest gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie. Treść gwarancji będzie zgodna z postanowieniami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 5. W przypadku wadium składanego prze podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej winna znaleźć się informacja, że gwarancja zabezpiecza ofertę składaną wspólnie przez wykonawców. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Karczewie, nr 21 8023 0009 2001 0009 8775 0003. 8. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone  w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć do oferty w następujący sposób: kserokopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem)   załączyć do oferty w sposób trwały, natomiast oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 2. Warunki udziału w postępowaniu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8. Określenie warunków udziału w postępowaniu. 9.. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ. 10. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt. 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia: 150000,00 PLN dla Zadania nr 1, 350000,00 PLN dla Zadania nr 2, 11. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty ziemne polegające na budowie lub rozbiórce wykopów o głębokości min. 6,0 m od p.t.p. z zabezpieczeniem jego skarp o wartości robót nie mniejszej niż: 100000,00 zł brutto każda dla Zadania nr 1, 300000,00 zł brutto każda dla Zadania nr 2, b) dysponuje, co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi i opracowaniu inwentaryzacji obiektu posiadającej uprawnienia budowlane: do kierowania i projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; c) dysponuje maszynami budowlanymi niezbędnymi do wykonania określonego zadania w terminie 14 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach