Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych, o których mowa w pkt. 3.1 litera b SIWZ, polegającej na: 1) Otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych w tym: a) rachunku bieżącego budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym (odnawialnego) na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej. b) rachunków bieżących dochodów i wydatków Urzędu Miasta Zgorzelec, oraz jednostek organizacyjnych tj. - Urząd Miasta Zgorzelec z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Domańskiego 7, - Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Reymonta 16, - Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 10a, - Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Skłodowskiej Curie z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Prusa 17, - Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Bolesława Chrobrego z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 68, - Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Pawła II z siedziba w Zgorzelcu przy ul. Orzeszkowej 60, - Gimnazjum Nr 3 im. Armii Krajowej z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Piłsudskiego 1, - Przedszkole Publiczne nr 2 z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 1, - Przedszkole Publiczne nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Św. Jana 21a, - Przedszkole Publiczne nr 9 z siedziba w Zgorzelcu przy ul. Powstańców Śląskich 62, - Przedszkole Publiczne Nr 12 z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Wyspiańskiego 9a, - Żłobek Miejski z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Broniewskiego 27b, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Traugutta 77b, - Miejski Dom Kultury z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Parkowej 1, - Miejska Biblioteka Publiczna z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów Getta 1, - Muzeum Łużyckie z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Daszyńskiego 15, c) rachunków pomocniczych dla rozliczeń projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł, d) rachunków pomocniczych Urzędu Miasta Zgorzelec i jednostek organizacyjnych (rachunki dochodów własnych jednostek oświatowych, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunki depozytowe, inne), e) rachunków walutowych. 2) Wykonawca zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. W przypadku powołania nowych jednostek lub utworzenia nowych rachunków obsługa będzie prowadzona na warunkach określonych w niniejszym przedmiocie zamówienia. 3) Oprocentowanie rachunków bankowych a) oprocentowanie wszystkich rachunków bankowych będzie równe iloczynowi stopy WIBID O/N i współczynnika zaoferowanego przez Wykonawcę, b) kapitalizacja odsetek na rachunku skonsolidowanym dokonywana będzie codziennie, a na pozostałych rachunkach na koniec miesiąca, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż u Wykonawcy, wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu, 4) Prowadzenie skonsolidowanego rachunku budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec bez pobierania dodatkowych opłat, polegającego na; a) Konsolidacji rachunku bieżącego budżetu gminy, jako rachunku głównego oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Zgorzelec, wskazanych przez Zamawiającego, b) sumowaniu sald wszystkich rachunków podlegających konsolidacji, c) ustaleniu oprocentowania dla sumy sald rachunków objętych konsolidacją, która będzie się odbywać wg następujących zasad: - jeśli na koniec dnia roboczego suma sald z rachunków objętych konsolidacją stanowić będzie wartość dodatnią, należy zastosować oprocentowanie liczone w oparciu o stawkę WIBID O/N publikowaną w danym dniu, pomnożoną przez współczynnik Wykonawcy podany w ofercie, - jeśli na koniec dnia roboczego suma sald z rachunków objętych konsolidacją stanowić będzie wartość ujemną, należy zastosować oprocentowanie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M opublikowaną w danym dniu, plus marża banku Wykonawcy podana w ofercie, d) odsetki od dodatniego salda będą dopisywane raz w miesiącu do rachunku budżetu Gminy. W przypadku ujemnego salda, odsetki będą ustalone codziennie i pobierane przez Wykonawcę jednorazowo raz na miesiąc, e) konsolidacja sald będzie dokonywana poprzez przeksięgowania między rachunkami. 5) Udzielenie kredytu krótkoterminowego (odnawialnego) w rachunku bieżącym budżetu gminy: a) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego (odnawialnego) w rachunku, w wysokości określonej corocznie uchwałą budżetową: - w 2015 roku kwota określona w uchwale budżetowej wynosi 8 mln zł., - w 2016 roku planowana kwota określona w uchwale budżetowej będzie wynosiła 8 mln zł., - w 2017 roku planowana kwota określona w uchwale budżetowej będzie wynosiła 8 mln zł., - w 2018 roku planowana kwota określona w uchwale budżetowej będzie wynosiła 8 mln. zł., - w 2019 roku planowana kwota określona w uchwale budżetowej będzie wynosiła 8 mln. zł., b) przeznaczeniem kredytu będzie pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec, co oznacza, że ostatniego dnia roboczego każdego roku kredyt zostanie spłacony. W ostatnim roku obowiązywania umowy kredyt zostanie spłacony nie później niż ostatniego dnia obowiązywania umowy, c) kredyt zostanie uruchomiony w dniu 01.10.2015r., a w kolejnych latach obowiązywania umowy w wysokości kredytu na dany rok, w kwocie wynikającej z uchwały budżetowej od 1 stycznia każdego roku, d) kredyt udzielony zostanie bez prowizji i opłat, jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt, e) oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1M powiększoną o marżę zaproponowaną w ofercie przez Wykonawcę, stałą w okresie obowiązywania umowy. Odsetki należne Wykonawcy ustalane będą codziennie na podstawie salda skonsolidowanego, w którym kwota uruchomionego kredytu pomniejszona będzie poprzez sumę sald rachunków włączonych do konsolidacji. Kredyt w rachunku bieżącym stanowić będzie integralną część konsolidacji, f) jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu może być weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, opatrzone kontrasygnatą Skarbnika. 6) Realizacja zleceń płatniczych/przelewów z rachunków Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na następujących warunkach: a) przelewy między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, posiadającymi rachunki prowadzone przez Wykonawcę wybranego do obsługi bankowej budżetu gminy w czasie rzeczywistym, b) przelewy na rachunki do innego banku do wysokości 1 mln zł. zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 8:30 w tym samym dniu roboczym I sesją ELIXIR, zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 12:30 w tym samym dniu roboczym II sesją ELIXIR, zlecenia zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 15:00 III sesją ELIXIR, polecenia przelewu zarejestrowane w systemie bankowym po godz. 15:00 najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR, c) polecenia przelewu powyżej 1 mln zł. zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 15:00 w tym samym dniu roboczym, za pośrednictwem SORBNET, d) przelewy zagraniczne w PLN i walutach obcych. Koszty banku zagranicznego przy realizacji przelewów zagranicznych nie będą obciążały Zamawiającego, e) Zamawiający oświadcza, że wszystkie przelewy składane będą w formie elektronicznej, o ile nie zaistnieje awaria sprzętu lub połączenia sieciowego, uniemożliwiająca technicznie złożenie dyspozycji przelewu za pośrednictwem systemu bakowości elektronicznej, f) w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt. 3.1 ppkt. 6 litera e Wykonawca zrealizuje przelewy papierowe złożone w najbliższej placówce Banku przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne do godz. 13:00 w tym samym dniu, a po godz. 13:00 w następnym dniu roboczym, g) Zapewnienie zerowania rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Zgorzelec, poprzedzone dyspozycjami kierowników jednostek, polegającymi na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach np. odsetki bankowe na rachunek bieżący Gminy Miejskiej Zgorzelec itp. 7) Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym wyciągów z rachunków bankowych a) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i udostępnienia Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym wyciągów bankowych - zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych w formie pliku elektronicznego najpóźniej do godz. 10:00 następnego dnia roboczego z możliwością drukowania wyciągów bankowych dla rachunków dostępnych w systemie oraz z możliwością zapisu danych w formie plików PDF. Na wyciągach bankowych rachunku depozytowego Wykonawca zobowiązany jest umieścić datę księgowania, godzinę i minuty wpływu środków przez osoby i podmioty trzecie, b) w przypadku braku możliwości uzyskania przez Zamawiającego dostępu do wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej, 8) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej w formie bankowości internetowej wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem pracowników umożliwiającym: a) logowanie do systemu z wykorzystaniem identyfikatora, hasła do logowania z narzuconą ilością liter i cyfr oraz z długością co najmniej 10 znaków, maskowanie hasła podczas logowania oraz możliwość logowania z kluczem zapisanym na karcie mikroprocesorowej, b) określenie szczegółowego dostępu użytkownika do funkcji w systemie (w szczególności do poszczególnych rachunków), c) możliwość pełnego odseparowania dostępu do wskazanych rachunków przez Zamawiającego w zakresie uprawnień, podglądów, wyciągów i operacji dokonywanych na wskazanym rachunku, d) autoryzację zleceń i działań w systemie przy wykorzystaniu klucza podpisu zachowanego na karcie mikroprocesorowej (zewnętrznym nośniku danych) przy realizacji zleceń płatniczych w złotych i walutach obcych, e) zabezpieczenie systemowe uniemożliwiające podwójne wczytanie plików z tymi samymi płatnościami, f) wprowadzenie nowych użytkowników, usuwanie użytkowników oraz modyfikację ich uprawnień wraz ze schematem akceptacji zleceń poprzez zlecenia systemowe (elektroniczne) oraz powinien zapewnić możliwość czasowego delegowania uprawnień pomiędzy użytkownikami systemu, g) drukowanie pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych zarejestrowanych na rachunkach bankowych dostępnych w systemie bankowości elektronicznej wraz z możliwością zapisu danych w formacie plików PDF, h) przeszukiwanie dostępnej historii rachunków według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta/zleceniodawcy, daty, kwoty i szczegółów operacji (minimum 365 dni), i) możliwość podłączenia do jednego ekranu systemu rachunków obsługiwanych jednostek zamawiającego, bez konieczności wielokrotnego logowania się do systemu w celu podglądu danych, j) możliwość wstrzymania realizacji zleceń przelewów wysłanych do realizacji w przypadku nie wystarczającej ilości środków na rachunku, do momentu zasilenia rachunku (realizacji wpływu środków). W przypadku braku środków dla danego zlecenia we wskazanym terminie Wykonawca odrzuci zlecenie, k) liczba jednostek korzystających z elektronicznego systemu bankowości internetowej oraz stanowisk może się zmienić w okresie obowiązywania umowy. 9) Zapewnienie obsługi kasowej na następujących warunkach: a) posiadanie do obsługi kasowej co najmniej jednej placówki/oddziału w granicach administracyjnych miasta Zgorzelec, b) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków i na rzecz Zamawiającego przez osoby upoważnione w imieniu Zamawiającego oraz dokonywanie wpłat gotówkowych przez Zamawiającego bez opłat i prowizji, c) prowizje i opłaty od przyjmowanych wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby trzecie na wszystkie rachunki Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych we wszystkich placówkach Wykonawcy w granicach administracyjnych Miasta Zgorzelca będą pobierane od wpłacającego w wysokości nie wyższej niż maksymalnie 0,25% od kwoty wpłaty, minimalnie 2,50 zł., d) realizacji operacji walutowych związanych z dokonywaniem płatności walutowych, e) przyjmowaniu wpłat zamkniętych poza kolejnością (w bezpiecznych kopertach), f) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych Zamawiającego na rzecz Zamawiającego przez osoby upoważnione do dokonywania wypłat w imieniu posiadacza rachunku - bez opłat i prowizji, g) umożliwienie wypłaty gotówki wg nominałów określonych przez Zamawiającego bez opłat i prowizji. 10) Obsługa płatności masowych a) Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego otworzyć i prowadzić wirtualne rachunki dla kontrahentów płatności masowych (podatki i opłaty, czynsze, opłata za odbiór odpadów, itp.), b) identyfikacja płatności przychodzących będzie odbywała się w oparciu o unikalny identyfikator, jaki umieszczony zostanie w indywidualnym numerze rachunku bankowego odrębnie dla poszczególnych rodzajów płatności danego kontrahenta, c) księgowanie operacji na rachunki wirtualne będzie odbywało się na wskazanych przez Zamawiającego i jego jednostkach organizacyjnych rachunkach, d) pliki elektroniczne z danymi o operacjach dokonanych na rachunki wirtualne w formacie umożliwiającym wczytanie do systemu finansowo-księgowego dokonywanych za pośrednictwem wirtualnych rachunków, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu lub jego jednostkom organizacyjnym najpóźniej do godz. 9:00 następnego dnia roboczego, e) Zamawiający informuje, że system płatności masowych dla programów finansowo-księgowych (FK) wyprodukowała firma - Zakład Systemów Informatycznych SIGID Sp. z o.o. z Poznania, f) Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Specyfikację techniczną usługi płatności masowych. 11) Wydawanie i obsługa kart płatniczych a) na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wydać karty płatnicze oraz prowadzić ich obsługę przez okres obowiązywania umowy, b) karty będą wykorzystywane przez pracowników Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne do opłacania kosztów służbowych, c) wydatki każdej karty będą dokonywane do wysokości środków, jakie będą przez Zamawiającego przyznane w ramach zasilenia rachunku karty, d) z tytułu czynności związanych z wystawieniem kart oraz obsługą transakcji kartami, Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów, e) obecne zapotrzebowanie na karty określa się na ok. 14 szt., przy czym zwiększenie liczby kart nie może spowodować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 12) Przyjęcie wielokrotne (miesięczne) rzeczy (tj. kluczy i elektronicznych nośników danych: przenośne dyski twarde, płyty CD/DVD) do depozytu bankowego (skrytki sejfowej) w ilości 2 szt. Poprzez przyjęcie wielokrotne rozumie się zdanie do depozytu i pobranie. 13) Realizowanie wypłat gotówkowych do celów świadczeń i innych dla jednej jednostki organizacyjnej Zamawiającego w placówce Wykonawcy, zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Zgorzelca a) wypłaty gotówkowe będą zlecane przez jednostkę przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej poprzez ręczne wprowadzenie danych lub wczytanie pliku zawierającego listę odbiorców gotówki z danymi o: - kwocie wypłaty, - beneficjencie z podaniem co najmniej imienia i nazwiska, - danych identyfikacyjnych beneficjenta w postaci nr PESEL lub serii i nr dowodu osobistego/paszportu, - szczegółach zlecenia wypłaty, - terminie zlecenia wypłaty i terminie do kiedy beneficjent może odebrać gotówkę, b) identyfikacja beneficjenta wypłaty gotówkowej odbywać się będzie na podstawie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego/paszportu), c) odbiór środków przez beneficjenta, możliwy do wykonania w dowolnej placówce Wykonawcy prowadzącej obsługę kasową w Zgorzelcu, w terminie do 90 dni od dnia zlecenia wypłaty przez Zamawiającego, d) środki przekazane beneficjentowi wg listy do wysokości 20 000,00 zł. będą gotowe do odbioru w czasie 1,5 godziny od przekazania zlecenia do banku przez Wykonawcę. Natomiast środki wg listy powyżej 20 000,00 zł. będą zamawiane do godziny 12:00 i gotowe do odbioru na następny dzień, 14) Możliwość rozmieniania przez Wykonawcę banknotów o wysokich nominałach na banknoty o mniejszym nominale i bilonu, bez pobrania prowizji. 15) Wydawanie opinii bankowych związanych z obsługą Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 16) Wyznaczenie doradcy lub doradców klienta do współpracy z Zamawiającym i jego jednostkami organizacyjnymi w zakresie bankowej obsługi w godzinach pracy Zamawiającego. O zmianie osób Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. 17) Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia a) Wykonawca za świadczenie wszystkich usług objętych przedmiotem zamówienia będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową zgodnie ze złożoną ofertą, b) miesięczna opłata ryczałtowa będzie pokrywała wszystkie koszty obsługi bankowej zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, w tym koszty przelewów krajowych i zagranicznych, obsługi kart płatniczych, przekazywania zestawień, informacji, opinii (za wyjątkiem kosztu kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec), c) Wykonawca nie może naliczyć innych opłat ani obciążyć Zamawiającego innymi dodatkowymi kosztami bankowymi, d) zwiększenie lub zmniejszenie liczby jednostek i prowadzonych rachunków bankowych nie wpłynie na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej, e) zwiększenie lub zmniejszenie liczby operacji, w tym przelewów na prowadzonych rachunkach bankowych, nie wpłynie na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej, 2. Informacje Ogólne 1) Budżet Gminy Miejskiej Zgorzelec a) planowane dochody w roku 2015 - 106 180 174,00 zł., b) planowane wydatki w roku 2015 - 100 155 442,00 zł. 2) Ilość rachunków bankowych przez cały okres obowiązywania umowy a) rachunki bieżące - ok. 18 szt., b) rachunki pozostałe - ok. 40 szt. 3) Szacunkowe dane dotyczące obsługi bankowej budżetu i jej jednostek organizacyjnych zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Dokumenty budżetowe i opinie: 1) Sprawozdania budżetowe za I kw. 2015r., za IV kw. 2014r., za IV kw. 2013r. 2) Zaświadczenie Burmistrza Miasta i powołanie Skarbnika Miasta, 3) REGON, NIP, 4) Opinia RIO o Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Zgorzelec na lata 2015-2023, 5) Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu, 6) Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Zgorzelec za 2014r., 7) Budżet Miasta Zgorzelec na 2015r., 8) Zmiany w budżecie miasta na 2015r., 9) Wieloletnia Prognoza Finansowa Miasta Zgorzelec na lata 2015-2023, 10) Wieloletnia Prognoza Finansowa Miasta Zgorzelec na lata 2015-2024. Powyższe dokumenty zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża banku składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach