Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w okresie od 1 października 2012 roku do 30 września 2015 roku bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i budżetów 17 jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Zgorzelec, polegającej na: 1) Otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących w PLN, rachunków pomocniczych, 2) Realizacji poleceń przelewów. Zamawiający wymaga aby przelewy krajowe w PLN na rachunki w innych bankach przesyłane do banku będącego Wykonawcą: a) do godziny 8:45 były kierowane do rozliczenia na pierwszą sesję ELIKSIR, b) do godziny 12:45 były kierowane do rozliczenia na drugą sesję ELIKSIR, c) do godziny 15:15 były kierowane do rozliczenia na trzecią sesję ELIKSIR, d) przesłane po 15:15 były kierowane do rozliczenia na pierwszą sesję ELIKSIR następnego dnia roboczego, z tym, że przelewy przesłane do banku do godziny 20:00 będą księgowane na rachunki Zamawiającego (obciążenie rachunków) z datą dnia bieżącego. 3) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 4) Dokonywaniu wypłat gotówkowych, 5) Lokowaniu wolnych środków na lokaty jednodniowe weekendowe i na okresy dłuższe, 6) Uruchamianiu w miarę potrzeb kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym, 7) Codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień, 8) Przyjęciu rzeczy do depozytu bankowego (skrytki sejfowej), 9) Zapewnieniu dostawy i instalacji programu internetowego przelewów elektronicznych obsługi bankowej w 17 jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Zgorzelec oraz bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi ww. programu, 10) Wypłatach gotówkowych do celów świadczeń i innych, dla jednej jednostki organizacyjnej Zamawiającego w palcówkach Wykonawcy: a) Wypłaty gotówkowe będą zlecane przez jednostkę przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej poprzez ręczne wprowadzenie danych lub wczytanie pliku zawierającego listę odbiorców gotówki, z danymi o: - kwocie wypłaty, - beneficjencie, z podaniem co najmniej imienia i nazwiska , - danych identyfikacyjnych beneficjenta w postaci nr PESEL lub serii i nr dowodu osobistego/ paszportu, - szczegółach zlecenia wypłaty, - terminie zlecenia wypłaty i terminie do kiedy beneficjent może odebrać gotówkę, b) Identyfikacja beneficjenta wypłaty gotówkowej odbywać się będzie na podstawie dokumentu tożsamości, c) Odbiór środków przez beneficjenta możliwy do wykonania w dowolnej placówce Wykonawcy prowadzącej obsługę kasową w terminie do 90 dni od dnia zlecenia wypłaty przez Zamawiającego, d) Środki przekazane beneficjentowi będą gotowe do odbioru w czasie 1,5 godziny od przekazania zlecenia do banku przez Wykonawcę. 2. Informacja o aktualnie posiadanych rachunkach przez Gminę Miejską Zgorzelec i jej jednostki organizacyjne: 1) Rachunki bieżące - ok. 18 szt., 2) Rachunki pomocnicze - ok. 65 szt., 3) Średnia roczna ilość przelewów - 42 140 szt., 4) Średnioroczna ilość wpłat gotówkowych - 1 500 szt., 5) Średnioroczna ilość wypłat gotówkowych - 3 800 szt., 6) Budżet Gminy Miejskiej Zgorzelec na rok 2012, na dzień 30.05.2012r. wynosi: a. Planowane dochody - 104.829.056,00 zł b. Planowane wydatki - 105.192.314,00 zł 7) Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 4.000.000,00 zł na dany rok budżetowy. 3. Udzielenie zamówienia publicznego obejmuje swym zakresem obsługę bankową budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych, a w szczególności: 1) Szkołę Podstawową Nr 2, 2) Szkołę Podstawową Nr 3, 3) Szkołę Podstawową Nr 5, 4) Gimnazjum Nr 1, 5) Gimnazjum Nr 2, 6) Gimnazjum Nr 3, 7) Przedszkole Publiczne Nr 2, 8) Przedszkole Publiczne Nr 6, 9) Przedszkole Publiczne Nr 8, 10) Przedszkole Publiczne Nr 9, 11) Przedszkole Publiczne Nr 12, 12) Urząd Miasta Zgorzelec, 13) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14) Muzeum Łużyckie, 15) Miejską Bibliotekę Publiczną, 16) Miejski Dom Kultury, 17) Żłobek Miejski. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, w chwili składania oferty przetargowej, posiadał oddział, filię lub ekspozyturę banku na terenie miasta Zgorzelec, które zobowiązany będzie utrzymać przez cały okres związania umową. 5. Dokumenty budżetowe i opinie: 1. Sprawozdania budżetowe za I kw. 2012r., za 2011 rok, za 2010 rok, 2. Zaświadczenie Burmistrza Miasta i powołanie Skarbnika Miasta, 3. REGON, NIP, 4. Opinia RIO o Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Zgorzelec na lata 2012-2022, 5. Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu, 6. Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Zgorzelec za 2011r., 7. Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Zgorzelec za 2010r., 8. Budżet Miasta na 2012r. 9. Zmiany w budżecie miasta na 2012r., 10. Wieloletnia Prognoza Finansowa Miasta Zgorzelec na lata 2012-2022 11. Zmiany do WPF na lata 2012-2022 Wyżej wymienione dokumenty stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ, jako jej integralna część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża banku w punktach procentowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach