Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych

Urząd Gminy w Doruchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-505 Doruchów, Kępińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 363 221 , fax. 062 736 32 40
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Doruchowie
    Kępińska 13
    63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 363 221, fax. 062 736 32 40
    REGON: 25085500900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. 1. Szczegółowy zakres zamówienia: a) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków związanych z realizacją zadań finansowych ze środków własnych budżetu gminy, współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, a także rachunków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i sum depozytowych. Zamawiający zakłada otwieranie dodatkowych rachunków w trakcie umowy, b) Zmiana ilości jednostek organizacyjnych lub zmiana ilości rachunków bankowych nie powoduje konieczności zmiany umowy. c) Rachunki te winny zostać otwarte i gotowe do korzystania z nich nie później niż w dniu 01 maja 2017r we wnioskowanej przez Zamawiającego ilości, przy czym numery rachunków bankowych powinny być znane Zamawiającemu nie później niż w dniu 28 kwietnia 2017r. 2. Prowadzenie obsługi budżetu w formie bezgotówkowej poprzez: a) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków . System winien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa, zapewniające ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych. System musi funkcjonować sprawnie i działać przynajmniej na dwóch przeglądarkach internetowych. System musi współpracować z systemem finansowo-księgowym używanym przez Zamawiającego oraz jego jednostki organizacyjne. Zamawiający używa programów księgowych firmy Info-System Groszek. System bankowości elektronicznej musi umożliwiać: b) składanie poleceń przelewu w ramach dostępnych środków - możliwość wykonywania przelewów pojedynczych oraz masowych, w tym również poleceń przelewu z odroczoną datą płatności, c) import przelewów przygotowanych w systemie księgowym Zamawiającego do systemu bankowego wg formatu wynikającego z systemu finansowo-księgowego, d) realizację poleceń przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków oraz archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonywanie operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu. Przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji, przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 14:30 powinny być zrealizowane w tym samym dniu. e) możliwość generowania i wydruku wyciągów bankowych z ustaleniem salda na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji przelewu, f) w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, g) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetu Gminy, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami jednostek. h) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej w zależności od potrzeb Zamawiającego, i) instalację i uruchomienie stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działania oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, j) realizacja przelewów międzynarodowych. 3. Udzielanie (w każdym roku obowiązywania umowy) odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy: a) Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, w terminie 2 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania, b) kredyt przeznaczony będzie na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Doruchów (planowana kwota na w trakcie obowiązywania umowy, nie przekroczy kwoty 1.000.000,00 zł), c) oprocentowanie kredytu będzie naliczane wg zmiennej stopy procentowej stawki WIBOR 1 M powiększoną o stałą w okresie obowiązywania umowy marżę zaproponowaną przez Wykonawcę, podaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do naliczania odsetek założono, że miesiąc ma rzeczywista liczbę dni 30, a rok 365 dni, d) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie zmienne, oparte na stopie referencyjnej WIBOR 1M plus stała marża banku. Dla porównania ofert należy przyjąć stopę WIBOR 1M z dnia 15.03.2017r. 1,66% oraz podać w ofercie stałą marżę banku. Marża nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. Wysokość oprocentowania kredytu będzie ustalona w oparciu o stopę WIBOR 1M z dnia, w którym bank przyjął wniosek o uruchomienie kredytu. e) odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca w ciężar rachunku wskazanego przez Zamawiającego, f) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanego kredytu, tj. od pozostawionej do dyspozycji i niewykorzystanej kwoty kredytu, g) zabezpieczenie kredytu stanowi weksel In blanco, h) szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, i) spłata kredytu nastąpi najpóźniej 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie uruchamiany – w razie potrzeby – na takich samych warunkach, po przedstawieniu pozytywnej opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej (RIO) do projektu Uchwały Budżetowej oraz pozytywnej opinii RIO do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej oraz uchwały Rady Gminy w sprawie budżetu na dany rok. j) Zamawiający udostępnia sprawozdania za IV kwartał 2016 roku o : - nadwyżce, deficycie (Rb-NDS), - stanie zobowiązań (Rb-Z), - wykonaniu planu dochodów (Rb-27S), - wykonaniu planu wydatków (Rb-28S), - opinię RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za rok budżetowy 2015, k) Zamawiający oświadcza, iż nie posiada na dzień 15.03.2017r. zaległości wobec ZUS, US oraz banków. 4. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, lokaty: a) naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie następować ostatniego dnia miesiąca, b) wysokość oprocentowania środków na rachunkach bankowych wyznaczona będzie każdego miesiąca jako iloczyn wysokości stawki WIBID 1M z dnia poprzedzającego dzień naliczania odsetek oraz współczynnika marży (jednakowej w całym okresie trwania umowy), określonego w ofercie złożonej przez Wykonawcę, c) możliwość zakładania lokat overnight oraz miesięcznych, d) Zamawiający będzie miał prawo umieszczania wolnych środków pieniężnych na rachunkach i lokatach innych bankach niż Wykonawca. 5. Pozostałe usługi: a) przygotowywanie na pisemną prośbę Zamawiającego opinii, zestawień i raportów w zakresie obsługi bankowej, b) wydawanie blankietów czekowych, c) przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od środków na rachunkach bankowych. d) Prowadzenie punktu kasowego w oddziale banku lub filii na terenie Gminy Doruchów, bądź utworzenie punktu kasowego na terenie Gminy e) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonanych przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych na wszystkie rachunki bankowe Gminy i jednostek organizacyjnych w oddziale banku lub filii na terenie Gminy Doruchów f) dokonywanie wypłat gotówkowych w kasie banku lub filii banku świadczeniobiorcom Świadczeń Społecznych wypłacanych przez Gminę Doruchów oraz jednostki organizacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach