Przetargi.pl
Wykonanie badania pn.Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2012-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badania pn.Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających w formie 2 odrębnych Raportów, następujących po sobie w półrocznym odstępie czasowym, sporządzonych w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), w ramach realizowanego projektu partnerskiego pn. Re-Turn - Regions benefitting from returning migrants ( Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013. 1.1 Projekt Re-Turn to projekt badawczo-szkoleniowy, którego głównym celem jest reintegracja społeczno - zawodowa osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem z powodu długotrwałej nieobecności w kraju. Powstał na przełomie 2009 2010 roku, w wyniku utworzenia grupy partnerów zainteresowanych problematyką migracji w Europie. Projektodawcą i Partnerem Wiodącym jest Regionalny Instytut Geografii w Lipsku. Konsorcjum projektu Re-Turn składa się z 12 partnerów z 7 krajów Unii Europejskiej: Niemcy, Austria, Włochy, Polska, Czechy, Słowenia i Węgry. Projekt adresowany jest do określonej grupy powracających emigrantów, władz regionalnych, organizacji rynku pracy, pośredników zajmujących się szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji, stowarzyszeń biznesowych oraz organizacji pracodawców. 1.2 Cele projektu: - oszacowanie obecnej skali migracji powrotnych z zagranicy (reemigracji) w region województwa świętokrzyskiego; - nakreślenie profilu społeczno-demograficznego świętokrzyskich reemigrantów; - określenie potencjału ekonomicznego, kulturowego i społecznego powracających; - diagnozę zachowań ekonomicznych i losów zawodowych tej grupy; - poznanie struktury, kwalifikacji, pragnień i potrzeb powracających; - opracowanie narzędzi pomocowych i wdrożenie strategii rozwiązywania problemów; - określenie kierunków i rodzaju wpływu reemigracji na rozwój województwa świętokrzyskiego; - sformułowanie rekomendacji służących wykorzystaniu potencjału powracających; - zdefiniowanie sposobów lokalnego, regionalnego, narodowego i europejskiego planu wsparcia, oferowanego osobom powracającym; - określenie polityki przyciągania i zachęcania do powrotu wykształconych migrantów; - zgromadzenie i upowszechnienie historii reemigrantów, dla których powrót okazał się sukcesem, wskazanie elementów, które o tym zadecydowały. 1.3 Celem badania, stanowiącego przedmiot zamówienia będzie: Zebranie istniejącej wiedzy zarówno teoretycznej jak i metodologicznej na temat najnowszej reemigracji osób z regionu województwa świętokrzyskiego oraz reintegracji po powrocie do społeczeństwa, z którego wcześniej wyjechali. 1.4 Realizacja badania podzielona będzie na następujące Zadania: Zadanie 1. Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających ( Raport I). Zadanie 2. Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających ( Raport II). Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wyniki prac wykonawcy sporządzane w formie opracowań pisemnych, w postaci papierowej i elektronicznej, przekazywane będą Zamawiającemu w wymaganych terminach, określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Cenę oferty Wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w Dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych prac. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie ww obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ -wzór umowy. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia -15 października 2012 roku, w tym Dla Zadania Nr 1( Raport 1)- w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy Dla Zadania Nr 2 ( Raport2)- do 15 października 2012 roku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z harmonogramem określonym w pkt. 9 załącznika Nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Szczegółowy opis zadań zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach