Przetargi.pl
WYKONANIE W DWÓCH WERSJACH JĘZYKOWYCH (POLSKIEJ I ANGIELSKIEJ) ANALIZY ODDZIAŁYWANIA ZEBRANEJ BAZY DANYCH NA REALIZACJĘ PROJEKTU RE-TURN ORAZ OPRACOWANIE I PUBLIKACJA RAPORTU KOŃCOWEGO Z REALIZACJI PROJEKTU RE-TURN W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE W DWÓCH WERSJACH JĘZYKOWYCH (POLSKIEJ I ANGIELSKIEJ) ANALIZY ODDZIAŁYWANIA ZEBRANEJ BAZY DANYCH NA REALIZACJĘ PROJEKTU RE-TURN ORAZ OPRACOWANIE I PUBLIKACJA RAPORTU KOŃCOWEGO Z REALIZACJI PROJEKTU RE-TURN W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej): A)Zadania 1 pt.:ANALIZY ODDZIAŁYWANIA ZEBRANEJ BAZY DANYCH NA REALIZACJĘ PROJEKTU RE-TURN B)Zadania 2 pt.: OPRACOWANIE I PUBLIKACJA RAPORTU KOŃCOWEGO Z REALIZACJI PROJEKTU RE-TURN W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM. 2.Zadanie 1 poświęcone będzie opracowaniu raportu końcowego na temat stworzenia wirtualnej bazy danych o ruchu migrantów. Raport ma wykazać wpływ utworzonej bazy danych, na realizację założeń projektowych. Będzie stanowił także materiał badawczy i porównawczy dla pozostałych partnerów projektu. W celu dokonania pomiaru wpływu oddziaływania zebranej bazy danych na realizację celów projektowych w raporcie Wykonawca musi przyjąć następującą klasyfikację mierników: - Mierniki oddziaływania, przyjęte w celu określenia długofalowych efektów realizacji projektu Re-Turn. Mierniki oddziaływania będą mierzyć bezpośrednie skutki wdrażania projektu, lecz po dłuższym okresie czasu. - Mierniki rezultatu, mające znaczenie dla pomiaru skutków podejmowanych działań. - Mierniki produktu, będące odzwierciedleniem efektów statystycznych zadania np.: ilości obsłużonych interesantów, ilości osób zainteresowanych stroną internetową, Punktem Pierwszego Kontaktu One Stop Shop, elektronicznym panelem informacyjnym, infolinią. - Mierniki skuteczności, które określą poziom osiągnięcia zamierzonych celów projektowych. - Mierniki efektywności, wykazujące zależności pomiędzy nakładami i osiągniętymi wynikami. 3.Zadanie 2 -obejmuje sprawozdanie końcowe z realizacji projektu zawierające elementy niezbędne do prawidłowej identyfikacji projektu oraz opis działań i wyników, w oparciu o konkretne dane statystyczne. Raport będzie zawierał m.in. syntetyczny opis uzyskanych wyników oraz ich zastosowania praktyczne dla efektów projektu, jak również sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działań wykonanych i planowanych do realizacji w ramach projektu. Schemat opisu wykonywanych w ramach projektu działań, powinien być wykonany zgodnie z załącznikiem nr 1 do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 4.Dotychczasowe dane projektowe oraz szczegółowe wytyczne dotyczące zawartości i zakresu tematycznego, każdego z rozdziałów Regionalnego Planu Działań zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 5.Sposób przekazania analiz: Zadanie 1 Analiza oddziaływania zebranej bazy danych na realizację projektu Re-Turn Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (po jednym egzemplarzu w języku polskim i angielskim) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD DVD ( w obu wersjach językowych). Zadanie 2 Opracowanie i publikacja raportu końcowego z realizacji projektu Re-Turn w województwie świętokrzyskim Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (po jednym egzemplarzu w języku polskim i angielskim) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD DVD (w obu wersjach językowych). 6.Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Szczegółowy opis zadań, składających się na przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 8.Wykonawca musi zaoferować wykonanie usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 9.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 10.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz ofertowy) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 11.Zlecenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami. 12.Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest województwo świętokrzyskie. 13.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach