Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego ogłasza przetarg
- Adres: 25-520 Kielce, ul. Targowa 18
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3350502 , fax. 041 3350607
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego
ul. Targowa 18 18
25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3350502, fax. 041 3350607
REGON: 26020067700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbrr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie badania ewaluacyjnego pn Ocena systemu zarządzania i wdrażania projektów realizowanych w trybie systemowym - województwo świętokrzyskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie badania ewaluacyjnego pn Ocena systemu zarządzania i wdrażania projektów realizowanych w trybie systemowym - województwo świętokrzyskie. Cel główny: Ocena skuteczności systemu wdrażania projektów realizowanych w trybie systemowym w kontekście realizacji założonych celów (osiąganie założonych rezultatów projektu). Cele szczegółowe badania: a) Ocena procesów współpracy i komunikacji pomiędzy podmiotami zaangażowanymi we wdrażanie Działań/ Poddziałań (IP,IP2, ROPS, PCPR, OPS); b) Ocena działań informacyjno-promocyjnych; c) Ocena procesu realizacji projektów; d) Ocena efektów realizowanych projektów; e) Ocena działań aktywizujących (poradnictwo, doradztwo, szkolenia itp.) w ramach projektów; f) Porównanie poziomu osiągnięcia wskaźników planowanych z osiągniętymi. Uzasadnienie badania: Właściwy wybór zakresu i kierunków wsparcia w ramach Działań/ Poddziałań jest konieczny dla skutecznego i efektywnego osiągnięcia założonych celów Programu. Weryfikacja przyjętych założeń dotyczących typów projektów, planowanych działań, zakładanych rezultatów pozwoli na trafne i adekwatne do celów Programu spójne planowanie działań/ zadań do realizacji oraz zwiększenie efektywności interwencji. Konfrontacja przyjętych założeń, zaplanowanych działań oraz realizowanych przedsięwzięć (analiza adekwatności, efektywności, skuteczności, użyteczności) umożliwi zidentyfikowanie mocnych i słabych stron oraz możliwości i zagrożeń związanych z osiągnięciem celów Programu przy przyjętym zakresie i kierunkach wsparcia. Ponadto, ocena przyjętych mechanizmów zarządzania i wdrażania podjętych działań oraz ich efektów pozwoli na bieżące identyfikowanie i eliminowanie barier i trudności, a także wskaże możliwości zmian/modyfikacji mających na celu podniesienie efektywności wdrażanych projektów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeżeli będzie: a) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ, b) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia należy załączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia należy załączyć: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: usług realizowanych na terenie kraju, polegających na prowadzeniu prac ewaluacyjnych, obejmujących wykonywanie badań, ocen, analiz, ekspertyz w zakresie problematyki dotyczącej Europejskiego Funduszu Społecznego, każda usługa o minimalnej wartości 30.000 zł brutto. Do wykazu usług, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, należy dołączyć referencje lub inne dokumenty, potwierdzające, że wykonane usługi zostały wykonane należycie. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane jest wykazanie minimum 3 osób zdolnych do realizacji zamówienia tj.: - kierownik badania posiadający doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi o wartości minimum 30.000 zł. brutto każde, o tematyce związanej z problematyką Europejskiego Funduszu Społecznego; - osoba posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w przygotowaniu opracowań, raportów lub analiz w zakresie dotyczącym problematyki Europejskiego Funduszu Społecznego - osoba posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w stosowaniu ilościowych i jakościowych technik badawczych oraz w prowadzeniu analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych i jakościowych. Do wykazu należy dołączyć życiorysy zawodowe potwierdzające postawiony warunek wobec w/w osób. Życiorysy muszą zawierać m.in. informację nt nazwy podmiotów na rzecz których osoby wymienione w wykazie realizowały badania. 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia należy załączyć: oświadczenie w trybie art., 22 ust. 1 ustawy Pzp 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia, metodą: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków podmiotowych i przedmiotowych: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w ramach umowy spółki cywilnej. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykaz wykonanych usług z potwierdzeniem należytego wykonania zgodnie z opisem w pkt. 4.2.2 ppkt.a SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (opis zespołu badawczego) wraz z życiorysami zawodowymi zgodnie z opisem w pkt. 4.2.2 ppkt. b SIWZ. 7. Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oświadczenie woli: 1. Oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, który zawierać będzie: potwierdzenie spełnienia minimum metodologicznego oraz opis metod i technik badawczych w kontekście sformułowanych pytań i problemów badawczych wraz z przyporządkowaniem konkretnych technik badawczych do poszczególnych zagadnień oraz szczegółowy opis prób badawczych uwzględniający wielkość próby i jej strukturę dla każdego z proponowanych narzędzi badawczych wraz z uzasadnieniem. 3. Koncepcja badania uzupełniona o dodatkowe lub zmodyfikowane pytania badawcze. 4. Szczegółowy opis proponowanej metodologii. 5. Opis doboru próby badawczej. 6. Harmonogram czasowy prowadzenia badania - zawierający m.in. przewidywany harmonogram spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku z poźn. zm).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Szczegółowa propozycja metod i technik badawczych w kontekście sformułowanych pytań i problemów badawczych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/index.php?go=3&id_k=277&bMenu2=1&menu2=0
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-07-04 - Badanie stopnia realizacji wskaźników celu głównego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, za pomocą modelu HERMIN do roku 2015
Dodano: 2016-02-08 - Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ewaluacja wpływu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 w zakresie zwiększenia atrakcyjności ośrodków miejskich i centrów gmin
Dodano: 2015-08-05 - Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ewaluacja wpływu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 na stan środowiska naturalnego województwa świętokrzyskiego
Dodano: 2015-07-28 - Usługa przygotowania/opracowania mapy wiedzy potencjału naukowego i badawczego województwa świętokrzyskiego.
Dodano: 2015-04-21 - WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO POD NAZWĄ: OCENA KOŃCOWA PROJEKTU SYSTEMOWEGO PERSPEKTYWY RSI ŚWIĘTOKRZYSKIE - IV ETAP
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ocena działań informacyjno-promocyjnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2015-01-28 - Wykonanie badania-ekspertyzy pn.: Analiza potencjału kulturowego województwa świętokrzyskiego z uwzględnieniem społeczno-gospodarczych uwarunkowań
Dodano: 2014-10-21 - WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2014-06-09 - WYKONANIE W DWÓCH WERSJACH JĘZYKOWYCH (POLSKIEJ I ANGIELSKIEJ) ANALIZY ODDZIAŁYWANIA ZEBRANEJ BAZY DANYCH NA REALIZACJĘ PROJEKTU RE-TURN ORAZ OPRACOWANIE I PUBLIKACJA RAPORTU KOŃCOWEGO Z REALIZACJI PROJEKTU RE-TURN W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM.
Dodano: 2014-03-18