Przetargi.pl
WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO Ocena możliwości wykorzystania środków UE z zakresu energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej dostępnych dla podmiotów z województwa świętokrzyskiego w ramach programów operacyjnych 2014-2020.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO Ocena możliwości wykorzystania środków UE z zakresu energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej dostępnych dla podmiotów z województwa świętokrzyskiego w ramach programów operacyjnych 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania badania ewaluacyjnego pn. Ocena możliwości wykorzystania środków UE z zakresu energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej dostępnych dla podmiotów z województwa świętokrzyskiego w ramach programów operacyjnych 2014-2020. 2.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 73110000-6 Usługi badawcze. 3.Głównym celem badania jest ocena możliwości wykorzystania środków UE z zakresu energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej dostępnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego i innych programów operacyjnych na lata 2014-2020. Badanie ma być próbą podsumowania bieżących doświadczeń we wdrażaniu RPOWŚ oraz wskazania na tej bazie oraz z uwzględnieniem uwarunkowań naturalnych (wielkość i zróżnicowanie odnawialnych zasobów energii) i infrastrukturalnych, możliwych kierunków programowania rozwoju OZE (Odnawialnych Źródeł Energii) w województwie świętokrzyskim do 2020 roku. 4.Zakres badania obejmuje: A.Zakres przedmiotowy : Przedmiot badania obejmuje analizę projektów z zakresu wykorzystania energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej realizowanych w ramach RPOWŚ: IV osi priorytetowej- działanie 4.1. Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej oraz działanie 4.2. Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej oraz innych programów operacyjnych okresu programowania 2007-2013, a także zbadania zakresu i skali interwencji w zakresie energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej przewidzianej w poszczególnych programach operacyjnych 2014-2020. B.Zakres podmiotowy: Badanie obejmuje Beneficjentów z województwa świętokrzyskiego realizujących projekty z zakresu wykorzystania energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej w ramach działań 4.1 i 4.2 RPOWŚ oraz innych programów operacyjnych okresu programowania 2007-2013, Instytucję Zarządzającą, do zadań której należy m.in. monitorowanie i ocena realizacji Programu, a także Przedstawicieli instytucji /organizacji odpowiedzialnych za realizację zadań związanych z energetyką odnawialną i efektywnością energetyczną w województwie świętokrzyskim. C.Zakres czasowy: Badanie powinno objąć swym zakresem okres programowania 2007-2013 oraz nową perspektywę 2014-2020. D.Zakres terytorialny: Województwo Świętokrzyskie 5.Zakres głównych zadań Wykonawcy: a)Opracowanie propozycji pytań, celów i zakresu badania; b)Opracowanie metodologii, planu badania i monitoringu oraz jego realizacji; c)Dobór odpowiednich narzędzi badawczych; d)Realizowanie celów badania; e)Zebranie danych koniecznych do analizy; f)Prowadzenie i nadzorowanie procesu zbierania danych; g)Utrzymywanie bieżącego kontaktu z pracownikami Jednostki Ewaluacyjnej RPO WŚ i informowanie o przebiegu badania; h)Opracowanie propozycji zmian; i)Sporządzenie raportu końcowego. 6.Efektem finalnym prac będzie raport końcowy formułujący wnioski i rekomendacje odpowiadające na zadane pytania ewaluacyjne. Zestawienie wniosków i rekomendacji powinno być przedstawione w formie tabelarycznej (wzór tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ). 7.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport końcowy w wersji elektronicznej (CD ROM) oraz w wersji papierowej w pięciu egzemplarzach. Dokument ten nie powinien zawierać więcej niż 100 stron + aneksy. Raport powinien mieć następującą strukturę: a)Streszczenie raportu - nie więcej niż 5 stron A4 (w wersji polskiej i angielskiej). b)Spis treści. c)Wprowadzenie. d)Opis metodologii badania. e)Opis wyników ewaluacji. f)Wnioski i rekomendacje. g)Aneksy zawierające zestawienie wykorzystanych narzędzi badawczych, dodatkowe zestawienia wyników i analiz danych oraz źródła informacji wykorzystanych w badaniu. 8.Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do przedstawienia 4-stronicowej broszury, napisanej w przystępnym, zrozumiałym języku. Broszura powinna zawierać opis badania i najważniejsze wyniki oraz rekomendacje płynące z raportu. Stanowić ma ona zachętę do lektury całego dokumentu. Taką broszurę wykonawca przygotuje w wersji papierowej w 40 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formie umożliwiającej jej publikację bez dodatkowych korekt. Zarówno raport końcowy, jak i broszura powinny być odpowiednio oznakowane, zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie Narodowa Strategia Spójności. Księga identyfikacji wizualnej 9.Zakres głównych zadań wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu usługi określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 10.Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11.Wyniki prac wykonawcy sporządzane w formie opracowań pisemnych, w postaci papierowej i elektronicznej, przekazywane będą zamawiającemu w wymaganych terminach, określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 12.Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w Dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 13.Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych prac. 14.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 15.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 16.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 5 do SIWZ -wzór umowy. 17.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach