Przetargi.pl
Wykonanie badań gleby i ziemi na terenie działki o numerze ewidencyjnym 843/5 w miejscowości Łukawica, gmina Narol, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-001 Rzeszów, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177850044 , fax. 178521109
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
    al. J. Piłsudskiego 38
    35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 177850044, fax. 178521109
    REGON: 18037836800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badań gleby i ziemi na terenie działki o numerze ewidencyjnym 843/5 w miejscowości Łukawica, gmina Narol, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie badań gleby i ziemi na terenie działki o numerze ewidencyjnym 843/5 w miejscowości Łukawica, gmina Narol, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71332000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – wykonanie poboru i badań prób gleby/ziemi przez laboratorium, o którym mowa w art. 147a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 z późn. zm.) – w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie dotyczące spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 w zakresie dotyczącym podmiotu udostępniającego zasoby. Na etapie składania ofert Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 oraz formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach