Przetargi.pl
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT. Zamówienie obejmuje: Część 1 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kosina „Droga Ścieżki” oraz „Nowe odcinki” Część 2 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Albigowa „Droga Wojewódzka” oraz „Honie” 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: - Cześć 1 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kosina „Droga Ścieżki” oraz „Nowe Odcinki” • Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej Kosina III: - montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/4,3 – 1 szt., E-10,5/2,5 – 1 szt., SP-2 Rosa lub „równoważnych” – 1 szt. - montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm² o długości trasy – 105 mb - montaż opraw oświetleniowych LED 50W – 3 kpl., naświetlacz LED 95-100W – 1 kpl. • Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej Kosina V: - montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/4,3 – 3 szt., E-10,5/2,5 – 3 szt. - montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm² o długości trasy – 360 mb - montaż opraw oświetleniowych LED 50W – 8 kpl. • Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej Kosina VII: - montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/4,3 – 2 szt., - montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm² o długości trasy – 102 mb - montaż opraw oświetleniowych LED 50W – 2 kpl. • Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej Kosina VIII: - montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/4,3 – 1 szt., E-10,5/2,5 – 1 szt., P-10 ŻN – 1 szt. - montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm² o długości trasy – 120 mb - montaż opraw oświetleniowych LED 50W – 3 kpl. - Część 2 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Albigowa „Droga Wojewódzka” oraz „Honie” • Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej Albigowa XIV: - montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/2,5 – 1 szt., P-12 ŻN – 1 szt., E-12/4,3 – 2 szt. - montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm² o długości trasy – 367 mb - montaż opraw oświetleniowych LED 100W – 8 kpl. • Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej Albigowa XII: - montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/4,3 – 1 szt., E-10,5/2,5 – 1 szt., P-10 ŻN – 1 szt. - montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm² o długości trasy – 178 mb - montaż opraw oświetleniowych LED 100W – 3 kpl. • Linia oświetlenia drogowego zasilana ze stacji transformatorowej Albigowa XVII: - montaż słupów oświetleniowego typu: E-10,5/4,3 – 4 szt., E-10,5/2,5 – 3 szt., P-10 ŻN – 4 szt. - montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm² o długości trasy – 798 mb - montaż opraw oświetleniowych LED 50W – 16 kpl. Wymagane parametry techniczne opraw LED: 1. Barwa światła: naturalna 4000 K 2. Stopień ochrony, wodoszczelność: IP66 3. Stopień odporności mechanicznej: IK08 4. Strumień świetlny: minimum 130 lm/W 5. Klasa energetyczna: min. A 6. Gwarancja: min. 5 lat 7. Kąt rozsyłu światła – szeroki min. 120o 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robót zamieszczone na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) Część 2 w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) do dnia 05.09.2019 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) 1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorysy ofertowe /uproszczone, na każdą część oddzielnie/ 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach