Jednostka Wojskowa 3299 ogłasza przetarg
- Adres: 78-651 Mirosławiec,
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 067 2505662 , fax. 0-67 2505920
- Data zamieszczenia: 2011-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3299
78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie
tel. 067 2505662, fax. 0-67 2505920
REGON: 33103016300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12kl.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie badań dozorowych cystern, nr sprawy 28/MPS/11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań dozorowych cystern paliwowych, znajdujących się w Jednostce Wojskowej 3299, 78-651 Mirosławiec, według wyszczególnienia: 1) Rewizja wewnętrzna: - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 03309; - Jelcz 642 ND-33 zbiornik, nr rejestr. UE 00441; 2) Próba cisnieniowa: - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 03309; - Jelcz 642 ND-33 zbiornik, nr rejestr. UE 00441; 3) Próba szczelnosci: - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 01749; - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 01754; - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 03309; - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UHO 7612; - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UHO 7613; - Jelcz 642 ND-33 zbiornik, nr rejestr. UE 00441; 2. Wymienione badania należy przeprowadzić pod nadzorem Inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego w Gdyni. 3. Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację powykonawczą wymaganą przez Wojskowy Dozór Techniczny niezbędną do wydania decyzji o zezwoleniu na eksploatację cystern. 4. Wykonawcom w celu dokładnego zapoznania się z miejscem i uwarunkowaniami dla wykonania zamówienia umożliwia się dokonanie wizji lokalnej po uprzednim skontaktowaniu się i ustaleniu terminu wizji z kpt. Piotrem Robak - tel. 67 25 05 462. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12kl.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną