Przetargi.pl
Wykonanie badań dozorowych cystern, nr sprawy 28/MPS/11

Jednostka Wojskowa 3299 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-651 Mirosławiec,
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2505662 , fax. 0-67 2505920
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3299
    78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2505662, fax. 0-67 2505920
    REGON: 33103016300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12kl.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badań dozorowych cystern, nr sprawy 28/MPS/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań dozorowych cystern paliwowych, znajdujących się w Jednostce Wojskowej 3299, 78-651 Mirosławiec, według wyszczególnienia: 1) Rewizja wewnętrzna: - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 03309; - Jelcz 642 ND-33 zbiornik, nr rejestr. UE 00441; 2) Próba cisnieniowa: - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 03309; - Jelcz 642 ND-33 zbiornik, nr rejestr. UE 00441; 3) Próba szczelnosci: - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 01749; - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 01754; - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UG 03309; - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UHO 7612; - Jelcz 325 CD-7,5 zbiornik, nr rejestr. UHO 7613; - Jelcz 642 ND-33 zbiornik, nr rejestr. UE 00441; 2. Wymienione badania należy przeprowadzić pod nadzorem Inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego w Gdyni. 3. Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację powykonawczą wymaganą przez Wojskowy Dozór Techniczny niezbędną do wydania decyzji o zezwoleniu na eksploatację cystern. 4. Wykonawcom w celu dokładnego zapoznania się z miejscem i uwarunkowaniami dla wykonania zamówienia umożliwia się dokonanie wizji lokalnej po uprzednim skontaktowaniu się i ustaleniu terminu wizji z kpt. Piotrem Robak - tel. 67 25 05 462.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12kl.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach