Przetargi.pl
NAPRAWA UKŁADÓW UPP I UPW SYSTEMÓW DEUGRA CZOŁGÓW ŚREDNICH PT-91 ZP/PN-U/03/2011

Jednostka Wojskowa 1696 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-524 Złocieniec, ul. Czwartków 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3637600, 3637700 , fax. 094 3637084
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1696
    ul. Czwartków 4 4
    78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3637600, 3637700, fax. 094 3637084
    REGON: 57011998100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA UKŁADÓW UPP I UPW SYSTEMÓW DEUGRA CZOŁGÓW ŚREDNICH PT-91 ZP/PN-U/03/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : naprawa układów UPP i UPW systemów DEUGRA czołgów średnich PT-91, zgodnie Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. WYMAGANIA OGÓLNE 1.Wykonanie usług naprawy systemów DEUGRA zostanie dokonane w siedzibie lub zakładzie/-ach Wykonawcy. 2.Wykonawca zagwarantuje dostawy niezbędnych do wykonania usług materiałów na własny koszt i ryzyko. 3.Wykonawca jednorazowo odbierze wszystkie elementy systemów DEUGRA do naprawy i dostarczy wszystkie naprawione elementy systemów własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonych elementów systemu DEUGRA), uzgadniając z Zamawiającym termin odbioru do naprawy i dostawy naprawionych elementów z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 4.Wykonawca dokona demontażu elementów systemu DEUGRA do naprawy, a następnie jego montażu po wykonanej naprawie. 5.Podstawą przekazania elementów systemu DEUGRA do naprawy stanowić będą: dokument zmiany użytkownika UZI - ZWZ oraz protokół przekazania, który zawierał będzie numery skrzynek sterujących i przekaźnikowych, numer rejestracyjny czołgu, którego system DEUGRA podlega naprawie, datę przekazania oraz numer umowy, według której będzie realizowana usługa. 6.Przekazanie elementów systemów DEUGRA do naprawy i odbiór naprawionych elementów nastąpi w JW1696 - batalion czołgów w m. CZARNE na terenie JW 4141 w godzinach od 8:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku. 7.W trakcie przekazania elementów systemów DEUGRA do naprawy i odbioru naprawionych elementów winien być obecny upoważniony przedstawiciel Wykonawcy oraz upoważnieni przedstawiciele JW 1696. 8.Odbiór elementów systemów DEUGRA po wykonanej naprawie odbędzie się w JW1696 - batalion czołgów w m. CZARNE na terenie JW 4141. Zostanie on zakończony zamontowaniem naprawionych elementów systemów DEUGRA, praktycznym uruchomieniem układów UPP i UPW, a następnie stwierdzeniem ich sprawności, potwierdzonym protokołem przyjęcia, podpisanym przez obie strony, zawierającym nazwę przedmiotu usługi, ilość przekazanych systemów, numery skrzynek sterujących i przekaźnikowych, numer czołgu, którego system podlegał naprawie, numer umowy, oraz uwagi dotyczące wykonania usługi. 9.Niesprawne elementy systemów DEUGRA zostaną zwrócone Wykonawcy i będą traktowane jako nie dostarczone. 10.Jako element sprawny zostanie uznany element systemu DEUGRA, określony jako sprawny po naprawie, zamontowaniu oraz sprawdzeniu całości systemu DEUGRA w danym egzemplarzu czołgu. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp.) za przedmiot zamówienia od momentu przekazania przez Zamawiającego do czasu jego formalnego odbioru przez Zamawiającego protokołem odbioru usługi. 12.Jakość wykonania naprawy systemów DEUGRA winna być zgodna z obowiązującymi normami przedmiotowo - jakościowymi. 13.Części zamienne użyte do naprawy systemów DEUGRA muszą być fabrycznie nowe. 14.Wykonawca udzieli co najmniej 12- miesięcznej gwarancji na naprawione elementy systemów DEUGRA, liczonej od daty odbioru przez Zamawiającego naprawionych elementów. 15.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi wad, w naprawionych elementach systemów DEUGRA, Zamawiający sporządzi protokół reklamacyjny, wskazując w nim stwierdzone wady. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o usunięcie stwierdzonych wad na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie do 10 dni od dnia pisemnego otrzymania zgłoszenia ( protokołu reklamacyjnego).W przypadku braku części w siedzibie lub zakładzie/-ach Wykonawcy, niezbędnych do wykonania naprawy reklamacyjnej, a w związku z powyższym niemożności dotrzymania terminu naprawy wynoszącego do 10 dni (o czym Wykonawca bezzwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego), Wykonawca zobowiąże się wykonać naprawę reklamacyjną w terminie do 30 dni od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego. 16.Wykonawca zobowiązuje się do dotrzymania terminu wykonania usługi. 17.Koszty transportu, przewozu sprzętu lub urządzeń naprawianych ponosi Wykonawca. 18.Ceny usług będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 130 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach