Przetargi.pl
Wykonanie badań archeologicznych na terenie ruin zamku krzyżackiego przy ul. Sienkiewicza w Szczytnie.

Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12100 Szczytno, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 247 200 , fax. 896 247 201
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
    ul. Sienkiewicza 1
    12100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 247 200, fax. 896 247 201
    REGON: 51074341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczytno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badań archeologicznych na terenie ruin zamku krzyżackiego przy ul. Sienkiewicza w Szczytnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań archeologicznych na terenie ruin zamku krzyżackiego przy ul. Sienkiewicza w Szczytnie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : a) opracowanie programu badań archeologicznych, b) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na badania archeologiczne oraz uzyskanie pozwolenia na te badania, c) przeprowadzenie badań archeologicznych na terenie ruin dawnego zamku krzyżackiego w Szczytnie na obszarze zamku właściwego, międzymurza i fosy, mające na celu dostarczenie danych do projektu wykonawczego i zagospodarowania terenu polegającego na uczytelnieniu układu przestrzennego zamku, odsłonięciu istniejącej piwnicy w skrzydle północno-wschodnim, obniżeniu terenu dziedzińca do stanu z okresu średniowiecza oraz odtworzeniu zniszczonych fragmentów zewnętrznego muru obronnego od strony północno-zachodniej i północno-wschodniej. W celu dostarczenia niezbędnych do projektowania danych w obrębie ruin dawnego zamku w Szczytnie wraz z międzymurzem i fosą należy wykonać 7 wykopów zgodnie z załączonym planem w skali 1:500 stanowiącej załącznik nr 1: Wykop 1 o wymiarach 6m x 10 m = 60 m2 Wykop 2 o wymiarach 7,5m x 7,5 m = 56 m2 Wykop 3 o wymiarach 5m x 3 m = 15 m2 Wykop 4 o wymiarach 10m x 8 m = 80 m2 Wykop 5 o wymiarach 10m x 12 m = 120 m2 Wykop 6 nieregularny w rzucie o powierzchni ogólnej = 174 m2 Wykop 7 o wymiarach 6m x 8 m = 48 m2 RAZEM 553 m2 d) zlokalizowanie i ewentualną eksplorację studni na terenie dziedzińca zamkowego, a więc wykonanie wykopu 8 o niewielkiej powierzchni. 3. Wykopy należy wykonać do calca oraz poziomu posadowienia ław fundamentowych. Przewiduje się, iż głębokość wykopów osiągnie poziom 5 - 6 m. W ramach zadania wszystkie wykopy należy wykonać ręcznie a urobek wywieźć poza teren zamku, Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu. Należy wziąć pod uwagę rozmiary bramy wjazdowej posiadającej prześwit uniemożliwiający wjazd większych rozmiarów sprzętu budowlanego (w tym samochodów do wywozu ziemi). Plan prac powinien zatem zawierać propozycje rozwiązań logistycznych w tym zakresie. Dotyczy to w szczególności kwestii braku miejsca na tymczasowe składowanie urobku (duże obciążenia, mała powierzchnia dziedzińca), istniejący parking dla samochodów, oraz różnicę poziomów terenów usytuowania zamku a dziedzińcem wynoszącą około 50 cm. 4. Badania archeologiczne należy przeprowadzić zgodnie z założeniami metodyki prac terenowych stanowiącymi załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 5. Sporządzenie, po zakończeniu badań terenowych, dokumentacji powykonawczej stosownie do zaleceń wydanych w pozwoleniu WKZ w Olsztynie, zgodnie ze standardami określonymi w załączniku do Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 r (Dz.U. z 2015r poz 1789) i przekazanie do WUOZ w Olsztynie. 6. Przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy dokumentacji badań archeologicznych, w zakresie i formie określonej przez WUOZ w Olsztynie w pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych, w tym jedną w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD w formacie pdf, 7. Magazynowanie, konserwację i dozór nad pozyskanymi zabytkami ruchomymi do momentu przekazania ich do muzeum w Szczytnie. 8. Organizację zaplecza badań, 9. Zabezpieczenie i całodobową ochronę terenu badań; 10. Wykonanie ogrodzenia terenu badań ogrodzeniem nieprzejrzystym z zapewnieniem minimum czterech wizjerów umożliwiających zainteresowanym osobom obserwację prowadzonych prac. 11. Wywóz i utylizację urobku z badań,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351914-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości. 10.000 zł ( słownie dziesięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług , polegających na wykonaniu badań archeologicznych przy średniowiecznych murach o wartości minimum 300.000 zł. każda z nich wykonywanych , w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (Zał nr 4a) – wykaz wykonanych usług musi zawierać usługi wskazane w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach