Przetargi.pl
Wykonanie awaryjnych napraw bieżących oraz regeneracja części i podzespołów pojazdów mechanicznych dla 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Ustce w 2018 roku.

6 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-271 Ustka, Lędowo-Osiedle
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 231 377 , fax. 261 231 578
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Lędowo-Osiedle 1N
    76-271 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 261 231 377, fax. 261 231 578
    REGON: 22051541000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie awaryjnych napraw bieżących oraz regeneracja części i podzespołów pojazdów mechanicznych dla 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Ustce w 2018 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na 6 zadań: Oferty można składać w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich zadań. Zadanie 1: Naprawa pojazdów osobowych, osobowo – terenowych, dostawczych, mikrobusów i samochodów ciężarowych w Garnizonie Słupsk-Ustka. Zadanie 2: Naprawa pojazdów osobowych, osobowo – terenowych, dostawczych, mikrobusów i samochodów ciężarowych w Garnizonie Lębork. Zadanie 3: Naprawa pojazdów osobowych, osobowo – terenowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów w Garnizonie Chojnice. Zadanie 4: Naprawa autobusów, zestawów niskopodwoziowych, przyczep oraz ciągników w Garnizonie Słupsk-Ustka. Zadanie 5: Naprawa blacharsko-lakiernicza pojazdów osobowych, osobowo – terenowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów. Zadanie 6: Regeneracja części i podzespołów pojazdów mechanicznych. Projekty umów dla 6 zadań zostały zamieszczone w osobnym pliku i stanowią załącznik nr 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Druk Oferta wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 do oferty – na każde zadanie osobno. 2) Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do oferty Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do oferty - (o ile dotyczy) 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) 5) Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy) 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach