Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg
- Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
- Data zamieszczenia: 2013-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
ul. Ratuszowa 1 1
64-320 Buk, woj. wielkopolskie
tel. 061 8140671, fax. 061 8140101 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2009 - 2012, doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Zamawiającego naliczonego podatku VAT za audytowany okres, w tym sporządzenie i podpisanie deklaracji VAT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2009 - 2012, doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Zamawiającego naliczonego podatku VAT za audytowany okres, w tym sporządzenie i podpisanie deklaracji VAT. 1.2. Zakres zamówienia: 1) audyt rozliczeń podatku VAT za lata 2009 - 2012 pod kątem możliwości zakwalifikowania poniesionych przez Zamawiającego wydatków jako podlegających odliczeniu, 2) sporządzenie raportów z przeprowadzonych audytów, które obejmować będą między innymi: a) określenie okresu objętego audytem, b) określenie ilości zbadanych dokumentów, c) opis stwierdzonych faktów, d) tabelaryczne zestawienie zbadanych zadań inwestycyjnych z wyszczególnieniem lat, kwot zapłaconego podatku VAT oraz kwot podatku VAT do ewentualnego zwrotu. 3) sporządzanie i podpisywanie deklaracji lub korekt deklaracji VAT za badany okres i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku VAT na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów, 4) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sprawdzających prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT za badany okres, 5) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań kontrolnych i sądowo - administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT za badany okres, 6) przygotowanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych Zamawiającego, merytorycznie właściwych w sprawie, 7) w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretacje prawa podatkowego. 1.3. Na podstawie zestawienia zadań inwestycyjnych zakwalifikowanych wstępnie do audytu, szacuje się zapłatę na poczet podatku VAT w latach 2009 - 2012 kwotę: 2.142.515,20 zł. Faktyczna kwota podatku VAT zakwalifikowanego do odzyskania zostanie ustalona po przeprowadzeniu audytu przez Wykonawcę. 2. Wymagania w stosunku do Wykonawców: 1) Wykonawca winien posiadać wszelkie uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, w tym także być uprawnionym do sporządzania i podpisywania deklaracji VAT lub korekt deklaracji VAT. 2) Wykonawca musi wykazać dysponowaniem w celu wykonania zamówienia min. dwoma osobami, które posiadają uprawnienia do realizacji zamówienia, w tym np. uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 lipca 1996 roku o doradztwie podatkowym (Dz.U. z 2011 roku Nr 41, poz. 213) oraz osobę uprawnioną do wykonania audytu dla jednostek sektora finansów publicznych, wpisanego na listę Ministra Finansów przy zastosowaniu metod i technik badania zgodnych z przepisami ustawy o finansach publicznych, przepisami wykonawczymi oraz standardami audytu wewnętrznego wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się konieczności wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE AUDYTU ROZLICZEŃ PODATKU VAT ZA LATA 2013 - 2015, DORADZTWO PODATKOWE, PRAWNE I W ZAKRESIE RACHUNKOWOŚCI W CELU ODZYSKANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NALICZONEGO PODATKU VAT ZA AUDYTOWANY OKRES, W TYM SPORZĄDZENIE I PODPISANIE DEKLARACJI VAT
Dodano: 2016-02-24 - Świadczenie kompleksowych usług księgowych na rzecz spółki Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie
Dodano: 2016-02-05 - Usługa przeprowadzenia badania rocznego sprawozdania finansowego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu za rok 2013, zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2009, nr 152, poz. 1223 z późn. zm.)
Dodano: 2013-09-25 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego, wydanie opinii oraz sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego audytu dla Projektu nr POIG.02.01.00-30-169/08-06 p.t. Budowa i wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zaawansowanych Technologii w Poznaniu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Priorytet 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.1 - Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym
Dodano: 2013-07-19 - Usługi finansowo-księgowe. Postępowanie nr GWDA/ZP/12/2013
Dodano: 2013-05-28 - Usługa w zakresie tworzenia i składania deklaracji statystycznych Intrastat.
Dodano: 2012-06-05