Przetargi.pl
Wykonanie archiwizacji zasobu geodezyjnego w Żarach i Lubsku.

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4790600 , fax. 068 4790601
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4790600, fax. 068 4790601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie archiwizacji zasobu geodezyjnego w Żarach i Lubsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archiwizacji dokumentów zawartych w operatach geodezyjnych (operaty do celów prawnych) wchodzących w skład Państwowego Zasobu Geodezyjno Kartograficznego. Produkt finalny zarchiwizowanego zasobu będzie składał się z dwóch części: Cz. 1 - będzie zawierała wybrane dokumenty (określone w dalszej części SWIS) wszystkich operatów do celów prawnych umieszczonych w funkcjonalnym oprogramowaniu dostarczonym przez wykonawcę zlecenia - opis funkcjonalności programu w dalszej części SWIZ. Baza będzie się składać z dwóch części, przeznaczonych oddzielnie dla Ośrodka Żary i Lubsko. Dokumenty w bazach będą analogiczne do posiadanych dokumentów przez te Ośrodki. Cz.2 - będzie zawierała wybrane dokumenty ( określone sposobu przygotowania w dalszej części SWIS) operatów do celów prawnych działek aktualnych, których nazewnictwo będzie miało ściśle określoną nazwę opisaną w dalszej części SWIZ, umożliwiającą import tych dokumentów do systemu Kataster OnLine firmy Intergraph Polska Sp. z o.o. 2. Zakres prac. a) Wielkość zasobu podlegająca archiwizacji: Zasób geodezyjny składa się z 15522 szt. operatów geodezyjnych do celów prawnych. Skanowaniu będą podlegały wybiórcze strony operatu zawierające: - szkice polowe - współrzędne punktów granicznych - protokoły graniczne - decyzje administracyjne (zatwierdzające projekt podziału, rozgraniczenia, projekt modernizacji itp. - szkice podstawowe znajdujące się w operatach prawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 729000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - posiadają doświadczenie w archiwizowaniu dokumentów kategorii archiwalnej - A, - posiadają doświadczenie w archiwizowaniu Państwowych Zasobów Geodezyjnych, - posiadają załogę i sprzęt umożliwiający sprawne przeprowadzenie archiwizacji, - posiadają warunki do przechowywania dokumentów na czas prac archiwizacyjnych (zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych, zniszczeniem, uszkodzeniem, zaginięciem). c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b. w odniesieniu do wymagania postawionego przez Zamawiającego, dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, o których mowa w pkt 1) lit. a., każdy z wykonawców oddzielnie musi wykazać, że spełnia ten warunek. c. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, f. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika, 4) Wykonawca kalkulując cenę powinien uwzględnić ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 5) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę. 6) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. . 7) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. a. wypełniony formularz ofertowy na załączniku nr 1 b. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo. e. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu: doświadczenia w archiwizowaniu dokumentów kategorii archiwalnej -A, doświadczenia w archiwizowaniu Państwowych Zasobów Geodezyjnych, załogi i sprzętu umożliwiającego sprawne przeprowadzenie archiwizacji oraz posiadają warunki do przechowywania dokumentów na czas prac archiwizacyjnych wg załącznika nr 3 do oferty. f. parafowany wzór umowy. g. przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. b-c przedstawia każdy z tych Wykonawców. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Brak poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione Zamawiający wezwie Oferentów, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną