Przetargi.pl
Modernizacja ul. Ogińskiego w Gorzowie Wlkp

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Ogińskiego w Gorzowie Wlkp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie polega na wykonaniu dokumentacji projektowej branży drogowej i elektrycznej wraz z wykonaniem przebudowy ul. Ogińskiego (od km lokalnego 0+000,00 do km 0+460,00 wg koncepcji i programu funkcjonalno - użytkowego) w Gorzowie Wlkp., dzielnica Górczyn oraz wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej na podstawie załączonego projektu budowlanego Oświetlenie ul. Ogińskiego w Gorzowie Wlkp. (ustawienie latarni oświetleniowych - km 0+300,00 do km 0+460,00). Szacunkowa wartość zamówienia wraz z zamówieniami uzupełniającymi: 376.585,79 EUR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, to jest spełniający następujące warunki: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potencjał ekonomiczny i finansowy: - posiadają dostęp do linii kredytowej lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Potencjał kadrowy: - Kierownik Robót Drogowych: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót drogowych. - Kierownik Robót Elektrycznych: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót elektrycznych. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. lub dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. każda, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej min 1500 m2 łącznie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy prowadzona będzie w oparciu o formułę: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokumenty, o których mowa w p. b), c) składa zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie: a) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. c) Wykaz Kluczowego Personelu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych czynności. d) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. e) Do wykazu należy załączyć: kopie wymaganych uprawnień, zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wypisy z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzone przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku). f) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej. Do Wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach