Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny ogłasza przetarg
- Adres: 00-791 Warszawa, Chocimska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)8497612 , fax. +48 (22)5421268
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
Chocimska 24
00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(22)8497612, fax. +48 (22)5421268
REGON: 00028846100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzh.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy przedwdrożeniowej, w tym wsparcie w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego w celu udzielenia zamówienia publicznego na wdrożenie komponentów systemu BackOffice NIZP-PZH w ramach projektu pn.: Rozwój nowoczesnych wewnętrznych technologii informacyjno- komunikacyjnych dla usług świadczonych drogą elektroniczną w Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego - Państwowym Zakładzie Higieny (NIZP-PZH)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiot Zamówienia obejmuje: 1.1.1. Wykonanie analizy funkcjonalno-technicznej pod kątem wymagań systemu BackOffice, w tym: 1.1.1.1 Analizę stanu obecnego NIZP-PZH, w tym identyfikacja procesów biznesowych wraz z istniejącymi systemami informatycznymi i opracowanie ogólnej mapy procesów; 1.1.1.2 Opracowanie modeli zidentyfikowanych procesów biznesowych, wykorzystujących system BackOffice w notacji BPMN z uwzględnieniem obiegu dokumentów przetwarzanych w ramach tych procesów; 1.1.1.3 Opracowanie koncepcji architektury, kluczowych komponentów technicznych, integracji z systemami wewnętrznymi Zamawiającego oraz zewnętrznymi systemami informatycznymi, wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych dla wybranych komponentów systemu BackOffice; 1.1.1.4 Opracowanie rekomendacji dla usprawnień obecnych procesów zgodnych z celami strategicznymi i operacyjnymi Zamawiającego; 1.1.1.5 Opracowanie Strategii bezpieczeństwa informatycznego; 1.1.1.6 Opracowanie modelu przepływu danych w zakresie integracji z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz w zakresie metadanych opisujących dokumenty zarządzane w systemie Backoffice; 1.1.1.7 Opracowanie Planu zapewnienia jakości informatycznych produktów Projektu 1.1.1.8 Opracowanie listy wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych dla projektowanego systemu; 1.1.1.9 Opracowanie rekomendacji dotyczących User Experience (UX) i szaty graficznej dla interfejsów Systemu BackOffice; 1.1.1.10 Zestawienie dokumentacji funkcjonalno-technicznej pod kątem przeprowadzenia dialogu technicznego z dostawcami systemu; 1.1.1.11 Opracowanie raportu z wykonanej analizy przedwdrożeniowej; 1.1.1.12 Udział w dialogu technicznym z potencjalnymi dostawcami systemu i udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie trwania dialogu technicznego wraz z przygotowaniem dokumentu zawierającego listę pytań i uwag wykonawców; 1.1.1.13 Opracowanie dokumentacji przetargowej w zakresie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) uwzględniającego wskazane w trakcie dialogu technicznego uwagi wykonawców; 1.1.1.14 Świadczenie usługi asysty podczas trwania postępowania przetargowego dla systemu BackOffice w zakresie wsparcia Zamawiającego w udzielaniu odpowiedzi na pytania oferentów, w tym opracowywanie listy pytań oferentów z odpowiedziami oraz przygotowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia po zmianach. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (dalej: „OPZ”). 1.3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie wykonania analizy przedwdrożeniowej procesów biznesowych Zamawiającego oraz wskazanie kierunków ich optymalizacji pod kątem cyfryzacji, w tym w szczególności opracowanie wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych dla Systemu BackOffice uwzględniających realizację zoptymalizowanych procesów. 1.4. Analiza powinna obejmować będzie procesy realizowane w około 50 komórkach organizacyjnych Zamawiającego. Przeprowadzona analiza procesów powinna, poza określeniem wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych dla systemu BackOffice wskazywać miejsca usprawnień istniejących procesów. 1.5. W przypadku, gdy Zamawiający wskazał w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują konkretny produkt lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, należy te nazwy rozumieć jako określenie przykładowe parametrów oczekiwanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie produktów, rozwiązań programistycznych lub przedmiotów równoważnych, o ile ich zastosowanie wraz z pozostałymi elementami zamówienia jest zgodne z obowiązującymi przepisami oraz zapewni osiągnięcie celu projektu. 1.6. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ODPŁATNE ŚWIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W MŁAWIE
Dodano: 2024-06-12 - Budowa Platformy informatycznej do obsługi programów pomocowych na rzecz obywateli Ukrainy oraz jej wsparcie i rozwój
Dodano: 2024-06-07 - Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów
Dodano: 2024-05-20 - Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
Dodano: 2024-05-09 - Usługa wsparcia technicznego i konsultacji w zakresie eksploatacji, modernizacji i rozbudowy systemu zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników eDok na 24 miesiące
Dodano: 2024-05-08 - „Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.”
Dodano: 2024-05-06 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-04-23 - Świadczenie opieki gwarancyjnej i opieki serwisowej nad systemem simple.ERP
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie kompleksowej usługi obsługi opieki gwarancyjnej, opieki serwisowej oraz opieki powdrożeniowej Oprogramowania Rozwiązania Indywidualnego w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-15