Przetargi.pl
Wykonanie albumu fotograficznego Tatrzańska jesień - poprzez opracowanie graficzne albumu oraz druk

Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Tetmajera 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20-613-20 , fax. 0-18 20-739-94
  • Data zamieszczenia: 2009-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury
    Tetmajera 24 24
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20-613-20, fax. 0-18 20-739-94
    REGON: 12036834200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie albumu fotograficznego Tatrzańska jesień - poprzez opracowanie graficzne albumu oraz druk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), jako: główny przedmiot zamówienia: 79800000-2 usługi drukowania i powiązane oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 79822000-2 usługi składu 79822500-7 usługi projektów graficznych polegające na wykonaniu usługi druku materiałów wydawniczych dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zgodnie z przedstawionymi poniżej warunkami SIWZ: 3.2. Zadaniem Wykonawcy jest: - Wykonanie projektu graficznego w formie elektronicznej albumu fotograficznego Tatrzańska Jesień - Projekt graficzny albumu przygotowany zgodnie z ustawieniami drukarskimi (przekazanie projektu graficznego przedmiotowego albumu w formie otwartej umożliwiającej ewentualną edycje - pliki zapisane w formacie .cdr .AI .eps) - Wykonanie próbnego wydruku albumu zgodnego z wydrukiem drukarni. - Projekt albumu zostanie dopuszczony do druku po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Parametry techniczne albumu a) 62 strony plus okładka - wymiary: 20 x 20 cm b) Okładka: - okładka twarda papier kreda lakier, c) Papier środek: 180 g. kreda dwustronnie błyszczący d) Druk nakładu : - 1000 szt. egzemplarzy: - Zamawiający przekaże: - 39 zdjęć w formie elektronicznej (zapisane na Cd) - 11zdjęć do skanowania ( posiadamy odbitki fotograficzne) - teksty zamieszczone w albumie zostaną opracowane przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 8.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.2) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia nie spełnia, 8.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.2.1) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia nie spełnia, 8.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia nie spełnia, 8.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) niniejszej SIWZ, na zasadzie spełnia nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; (np. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech latach wykonał, co najmniej 3 usługi druku: folderów, albo ulotek, albo albumów udokumentowane referencjami (zakres prac wymieniony w wykazie musi mieć odzwierciedlenie w załączonych referencjach) - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach