Przetargi.pl
Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych gm. Sandomierz

Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6441010 , fax. 015 8322829
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
    ul. Mickiewicza 34 34
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6441010, fax. 015 8322829
    REGON: 83041373900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych gm. Sandomierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Aktualizacja użytków gruntowych wraz z doprowadzeniem ich do zgodności z obowiązującymi przepisami oraz wykonanie aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych gminy Sandomierz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a także warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sandomierz.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach