Przetargi.pl
Wykonanie aktualizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Rzezawa w oparciu o aktualne studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rzezawa

Gmina Rzezawa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-765 Rzezawa, ul. Długa 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6858600, 6858100, 6858120 , fax. 014 6858601
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzezawa
    ul. Długa 21 21
    32-765 Rzezawa, woj. małopolskie
    tel. 014 6858600, 6858100, 6858120, fax. 014 6858601
    REGON: 00054996700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie aktualizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Rzezawa w oparciu o aktualne studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rzezawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Teren opracowania ma obejmować teren całej gminy, czyli 8 617,74 ha. 2. MPZP należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164, poz. 1587), - uchwały Nr XVI/103/2012 Rady Gminy Rzezawa z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Rzezawa, - przepisów szczególnych dotyczących ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. 3. W ramach przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia w zakresie i w terminach określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi obowiązującymi przepisami szczególnymi, dotyczącymi uregulowań zawartych w projekcie planu, b) ścisła współpraca z Wójtem Gminy na każdym etapie opracowywania planu, a w szczególności przedkładanie do akceptacji wyników prac kończących poszczególne etapy opracowania określone w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, c) przygotowanie wszystkich projektów ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień itp. wymaganych procedurą planistyczną, w tym ustalenie adresów instytucji, do których ma być kierowana korespondencja, d) udział w procedowaniu uzyskiwania uzgodnień i opinii projektu planu z właściwymi instytucjami i organami, w tym przygotowanie projektów odpowiedzi w związku z brakiem uzgodnień, ew. zastrzeżeniami i uwagami tych podmiotów zgłoszonymi do projektu planu, e) sporządzenie wszystkich wykazów (wniosków organów i instytucji, wniosków indywidualnych, opinii, uzgodnień, uwag, wykazów itp.) zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, f) przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia wniosków i uwag zgłoszonych do projektu planu, g) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami w trakcie wyłożenia planu do wglądu publicznego, h) przygotowanie projektu planu do uchwalenia na Sesji Rady Gminy, i) uczestniczenie w Sesji, której przedmiotem będzie rozpatrzenie uwag zgłoszonych do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu oraz uchwalenie projektu planu, j) przygotowanie pisemnego podsumowania, o którym mowa w art. 55, ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, oraz uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 pkt 2 ustawy, k) przygotowanie uchwalonego planu z załącznikami celem dokonania oceny zgodności z prawem przez Wojewodę, l) przekazanie Zamawiającemu 1 egz. tekstu planu i 7 egz., rysunku planu (tj. 5 egz. czarno-białych oraz 2 egz. kolorowe, w tym 1 egz. sklejony w całość i zafoliowany), rysunek planu na płycie CD oraz 2 egz. rysunku planu w formacie A4, tj. w formie umożliwiającej opublikowanie w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, m) w przypadku stwierdzenia przez Wojewodę nieważności uchwały w sprawie planu, wskazania, że uchwała w sprawie planu została podjęta z naruszeniem prawa lub złożenia przez Wojewodę skargi na uchwałę w sprawie planu do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego - Wykonawca przedstawia stanowisko w sprawie uwag i zastrzeżeń do uchwalonego planu w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania skargi przez Zamawiającego (dopuszcza się przekazanie skargi przez Zamawiającego oraz przekazanie odpowiedzi przez Wykonawcę - w formie elektronicznej lub fax-em), n) inne niezbędne prace i czynności wynikające z przepisów i związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia. Inne potrzebne materiały [w tym kopię mapy topograficznej o której mowa w § 5 i § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164, poz. 1587), wykonawca pozyska we własnym zakresie, a ich koszt zawiera się w cenie oferty przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: 35 8591 0007 0080 0000 0042 0024 z dopiskiem: Wadium - MPZP. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przechowuje się na rachunku bankowym. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzezawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach