Przetargi.pl
Wykonanie aktualizacji bazy Ewidencji Gruntów i Budynków prowadzonej dla miasta Łodzi w zakresie danych dotyczących budynków z dostosowaniem do zmienionego rozporządzenia w sprawie EGiB

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6374706 , fax. 42 6374777
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    ul. Traugutta 21/23 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6374706, fax. 42 6374777
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie aktualizacji bazy Ewidencji Gruntów i Budynków prowadzonej dla miasta Łodzi w zakresie danych dotyczących budynków z dostosowaniem do zmienionego rozporządzenia w sprawie EGiB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji bazy Ewidencji Gruntów i Budynków prowadzonej dla miasta Łodzi w zakresie danych dotyczących budynków z dostosowaniem do zmienionego rozporządzenia w sprawie EGiB. Szczegółowy opis został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale IV do s.i.w.z. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale III do s.i.w.z. - we wzorze umowy. 2.Celem aktualizacji jest zebranie danych służących do zmodyfikowania bazy danych EGiB zgodnie z wymaganiami określonymi w § 63 pkt 1f rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2013 r. poz.1551). 3.W zakres prac wchodzi: 3.1)zebranie brakujących danych dotyczących budynków w zakresie atrybutów wymienionych w § 63 pkt 1f rozporządzenia zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków, 3.2)aktualizacja użytków gruntowych związanych z opracowywanymi budynkami, 3.3)przygotowanie plików xls , które posłużą do uzupełnienia baz danych o zakres informacji dotyczących budynków już istniejących, 3.4)sporządzenie dokumentacji niezbędnej do ujawnienia w bazie EGiB budynków istniejących dotychczas jako obiekty nieewidencyjne , 3.5)pomiar, sporządzenie dokumentacji i uzupełnienie baz danych (GeoInfo 6 Mapa oraz EGBiL) dla nowych budynków, których brak w bazie stwierdzono w trakcie wywiadu terenowego. 4.Łączna szacunkowa ilość jednostek rozliczeniowych dla budynków, dla których należy zebrać dane, przygotować dokumentację wynosi: 41602 sztuki. 5.Jednostkę rozliczeniową będzie stanowił jeden budynek. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany, wstępnie oszacowanej w s.i.w.z. i Warunkach technicznych, liczby jednostek rozliczeniowych, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określona zgodnie z zapisami umowy § 5 ust. 4, nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1.(dotacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 6000zł (słownie: sześć tysięcy złotych) na okres związania ofertą. 2.Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie aktualizacji bazy Ewidencji Gruntów i Budynków prowadzonej dla miasta Łodzi do zmienionego rozporządzenia w sprawie EGiB w zakresie danych dotyczących budynków nr sprawy OAZP.2710/37/2014. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być łożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 4.1. nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 4.2. dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia); 4.3. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 4.4. kwotę gwarancji; 4.5. termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); 4.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % zakontraktowanego wynagrodzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach