Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów geodezyjnych Gminy Zgierz: Besiekierz Rudny, Biała, Dąbrówka Wielka

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów geodezyjnych Gminy Zgierz: Besiekierz Rudny, Biała, Dąbrówka Wielka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Zgierz 102009_2, w ramach zadania wymienionego poniżej: Zadnie nr 1: Obręb: Besiekierz Rudny: pow.518ha, ilość działek 338, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 320. Zadanie nr 2: Obręb Biała: pow.928ha, ilość działek 1750, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 944. Zadnie nr 3: Obręb Dąbrówka Wielka :pow.607ha, ilość działek 1708, szacunkowa ilość budynków w bazie graficznej 781. Wskazane dane w ramach wymienionych zadań o liczbie budynków i lokali są szacunkowe w przypadku ich przekroczenia Wykonawcy nie służy roszczenie o podwyższenie wynagrodzenia umownego. Dla obszaru miasta, w Starostwie Powiatowym w Zgierzu ul. Długa 49, Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, założone zostały komputerowe zbiory danych opisowych prowadzonych w środowisku aplikacji TurboEWID. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wykonania następujących czynności: 1) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami określonymi w art. 20 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; 2) aktualizacja użytków gruntowych dla działek zabudowanych i działek po usunięciu obiektów budowlanych; 3) dostosowanie istniejącej ewidencji gruntów i budynków do wymogów rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (w tym dostosowanie wektoryzowanej mapy ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych dla działek zabudowanych i działek po usunięciu obiektów budowlanych oraz w zakresie nr porządkowej). 3. Zakres prac w poszczególnych zadaniach obejmował będzie : 1) pozyskanie danych źródłowych dla założenia ewidencji budynków oraz lokali stanowiących odrębne nieruchomości; 2) aktualizacja i dostosowanie mapy numerycznej i ewidencyjnej w zakresie budynków i użytków (porównanie w terenie; pomiar brakujących budynków; usunięcie z mapy zasadniczej ,rastra i/lub ewidencyjnej budynków nieistniejących; wykonanie pomiarów uzupełniających obiektów budowlanych, dla których nie ma dokumentacji z pomiaru w zasobie archiwalnym oraz tych, których obraz na mapie różni się od ujawnionego w terenie; pomiar i weryfikacja użytków oraz aktualizacja powierzchni gruntów rolnych zabudowanych, terenów mieszkaniowych, przemysłowych i innych gruntów zabudowanych i niezabudowanych dla których ujawniono brak w terenie wykazanych na mapie zasadniczej i/lub ewidencyjnej obiektów budowlanych - doprowadzenie iż budynki dla których założono kartotekę winny znajdować się tylko i wyłącznie na mapie ewidencyjnej); 3) założenie zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów, budynków i lokali, w zakresie ewidencji budynków i lokali, uzupełnienie/poprawa zbiorów danych dotyczących użytków gruntowych dla działek zabudowanych lub niezabudowanych, dla których ujawniono brak obiektów budowlanych w terenie; 4) uzupełnienie zintegrowanej graficzno-opisowej bazy danych ewidencji gruntów i budynków danymi pozyskanymi w procesie modernizacji; 5) opracowanie i przygotowanie do wyłożenia operatu opisowo-kartograficznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykonania usługi zawierają WARUNKI TECHNICZNE WYKONANIA MODERNIZACJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW GMINA ZGIERZ - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy: a) bazę graficzną w formacie obsługiwanym przez program TurboEWID; b) dane z bazy opisowej o działkach; natomiast Wykonawca przekaże Zamawiającemu : a) operat techniczny zawierający 2 egz. wykazu zmian danych ewidencyjnych; b) dane do uzupełnienia mapy numerycznej wynikami pomiaru w formacie SWDE oraz w formacie umożliwiającym zaczytanie danych w programie TurboEWID. 6. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania osoby do udziału w pracach w zakresie rozstrzygania o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłaszanych przy wyłożeniu operatu będącego wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia. 7. OKRES GWARANCJI (G) - okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ dla zadania. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać okres gwarancji jakości wykonanej usługi w ramach zadań, liczony od odbioru ostatecznego, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej zasady: 12 miesięcy okres gwarancji jakości liczony od odbioru ostatecznego wykonanej usługi - 10 pkt, 24 miesiące okres gwarancji jakości liczony od odbioru ostatecznego wykonanej usługi - 20 pkt. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 3. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 9. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierz.bip.net.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach