Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg
- Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7298185 , fax. 22 7298175
- Data zamieszczenia: 2014-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
ul. Mszczonowska 24 24
05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
tel. 22 7298185, fax. 22 7298175
REGON: 01326919500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nadarzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ADAPTACJI POMIESZCZEŃ BYŁEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU NA CELE CZTEROODDZIAŁOWEGO ŻŁOBKA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : WYKONANIE ADAPTACJI POMIESZCZEŃ BYŁEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU NA CELE CZTEROODDZIAŁOWEGO ŻŁOBKA tj.: - wykonanie robót budowlanych - zgodnie z dokumentacją projektową, - wykonanie instalacji sanitarnych - zgodnie z dokumentacja projektową, - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych - zgodnie z dokumentacja projektową, - dostawa wszelkich urządzeń określonych dokumentacją projektową - w zakresie technologii zaplecza gastronomicznego, - przy rozwiązaniach zamiennych w stosunku do projektu budowlanego wykonawca opracuje projekt wykonawczy branżowy np. wod-kan, elektryczny, instalacji wentylacji mechanicznej, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (sanepid i p.poż.) - obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz. - zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, - zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy. - wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, przedmiarach, normach branżowych, - ubezpieczenie terenu budowy. - Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie wymagane uzgodnienia z odpowiednimi organami tj., SANEPID, Straż Pożarna oraz z innymi celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu. Inwestycja realizowana będzie w dwu etapach: - Etap I zrealizowany zostanie do 30.12.2014r (wprowadzenie dzieci do żłobka nastąpi 02.01.2015r) - Etap II zrealizowany zostanie do 30.05.2015r W pierwszym etapie zrealizowana zostanie adaptacja pomieszczeń na zaplecze kuchenne oraz pomieszczeń na III oddziały żłobkowe i pomieszczenia administracyjno usługowe żłobka. W tym etapie wykonane zostaną wszelkie prace instalacyjne konieczne do wykonania i zakończenia I etapu. Ponadto wykonane zostaną przyłącza zasilające IV oddział żłobkowy (tj. wykonanie sieci kanalizacyjnej, zasilenie zw, cw, ccw, co oraz energii elektrycznej). W drugim etapie zrealizowana zostanie adaptacja sali gimnastycznej na IV oddział żłobka oraz pozostałe roboty nie zrealizowane w etapie pierwszym np. zagospodarowanie terenu zewnętrznego. 2. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 9 : 1) projekt budowlany architektura, konstrukcja 2) projekt budowlany instalacji sanitarnych, 3) projekt budowlany instalacji elektrycznych wewnętrznych, 4) projekt budowlanych - technologia zaplecza gastronomicznego 5) opinia techniczna, 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i sanitarnych, 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych wewnętrznych, 8) dokumenty pomocnicze - przedmiary robót 9) wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 66801700020000026020000109 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nadarzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Publicznych w Kazuniu Polskim Gmina Czosnów
Dodano: 2016-07-27 - Budowę sali gimnastycznej przy budynku LO Nr XXI przy ul. Grójeckiej 93 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych w GG PW w Warszawie przy Placu Politechniki 1: Cz.1. wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń 324, 324A na potrzeby OKNO; Cz.2. wykonanie przebudowy świetlików oraz montaż ekranu akustycznego przy centrali klimatyzacyjnej wraz z naprawą pokrycia dachowego dachu BG PW; Cz.3. wykonanie robót adaptacyjnych pomieszczeń 3.10, 3.11 na potrzeby Katedry Geodezji Inżynieryjnej i Systemów Pomiarowo-Kontrolnych; Cz.4. wymiana rozdzielni NN wraz z przebudową wytypowanych wewnętrznych linii zasilających; Cz.5. wymiana stolarki drzwiowej .
Dodano: 2016-07-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT, DOCIEPLENIE I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU NR 5 - GARAŻ AKADEMII OBRONY NARODOWEJ ETAP I ORAZ II
Dodano: 2016-07-26 - Remont 3 lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej, laboratorium, pomieszczeń biurowych, apteki, wiatrołapu z drzwiami autoamtycznymi podpiętymi pod SAP w Centrum Medycznym Żelazna
Dodano: 2016-07-26 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU B URZĘDU MIASTA JÓZEFOWA
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Chamsku
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie remontu budynku mieszkalnego i wykonanie ogrodzenia nieruchomości przy ul. Balonowej 14 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa budynku gospodarczego, doprowadzenie wody, wykonanie kanalizacji, budowa zbiornika na gaz płynny wraz z instalacją wewnętrzną i zewnętrzną w istniejącym budynku gospodarczym oraz zewnętrznej linii zasilającej c. o. do budynku biurowego na działce oznaczonej w ew. gruntów nr 2554/48 w m. Łochów, gm. Łochów.
Dodano: 2016-07-19