Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 23300 Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 15 8436600, 15 8436608 , fax. 15 8436600, 15 8436608
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Zamoyskiego 149
23300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 15 8436600, 15 8436608, fax. 15 8436600, 15 8436608
REGON: 30838200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljanowlubelski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie adaptacji - budynku kuchni na potrzeby administracyjno biurowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych adaptowanego budynku kuchni na potrzeby administracyjno-biurowe. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedsięwzięcia w tym prac: przygotowawczych, pomocniczych , podstawowych wraz z przygotowaniem i likwidacją miejsc pracy, wywiezieniem odpadów i uporządkowaniem przyległego terenu. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty budowlane, 2. Instalacje sanitarne – wodociągowa, kanalizacyjna, c.o., wentylacja i klimatyzacja, 3. Instalacje elektryczne i teleinformatyczne. Prace przygotowawcze obejmą m. in. rozebranie zbędnych elementów, 1. Roboty budowlane będą obejmować wykonanie rozbiórek lub budowy ścianek działowych, wykucie lub zamurowanie otworów drzwiowych w istniejących ściankach, usunięcie gruzu po wykonaniu rozbiórek ścian, montaż skrzydeł drzwiowych i balustrady na klatce schodowej, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych, wykonanie posadzek cementowych krytych wykładziną PCV lub terakotą oraz malowanie pomieszczeń. 2. Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i c.o. obejmuje roboty montażowe związane z montażem armatury (umywalki, zlewy, ustępy, pisuary, baterie), hydrantów wewnętrznych i głowic termostatycznych. Ponadto należy wykonać podejścia i podłączenia pod zamontowaną armaturę, płukanie instalacji wodociągowej i c.o. wraz z próbą szczelności. Wykonanie wentylacji mechanicznej polegać będzie na wykonaniu i uruchomieniu sytemu oraz przekazaniu dokumentacji pomiarowej skuteczności – wydajności poszczególnych kratek. Wykonanie obejmie roboty instalacyjno-montażowe, rozruchowe oraz niezbędne roboty pomocnicze jak wykucia otworów, uszczelnienie, na przejście kanałów wentylacyjnych. Zaprojektowana instalacja jest instalacją kanałową nawiewno wywiewną z trzema centralami z rekuperacją ciepła. Wykonanie klimatyzacji obejmuje prace związane z montażem i uruchomieniem instalacji. Zaprojektowana instalacja klimatyzacyjna będzie pracowała w oparciu o jednostkę zewnętrzną połączoną z jednostkami wewnętrznymi za pomocą instalacji chłodniczej. Przed uruchomieniem instalacji należy wykonać próbę szczelności. 3.Wykonanie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej obejmuje roboty przygotowawcze, montażowe i pomiarowe, polegające na przygotowaniu bruzd pod montaż przewodów, montaż opraw oświetleniowych, puszek i gniazd oraz sprawdzenie i wykonanie pomiaru obwodów elektrycznych i teleinformatycznych. W zakresie prac elektrycznych należy uwzględnić montaż materiałów powierzonych od Zamawiającego wg załączonego zestawienia: Materiały elektryczne powierzone do wykonania instalacji elektrycznej i sieci komputerowej; 1.gniazdo telefoniczne pt.szt.9 2.gniazdo sieciowe wtyczkowe 2x 230V pt.szt.55 3.gniazdo komputerowe podwójne pt.szt.41 4.wyłącznik instalacyjny pt.szt.19 5.ramki gniazd i wyłączników szt.19 W przygotowaniu oferty cenowej należy skalkulować powierzone materiały Szczegółowy opis całości zadania określa projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz zestawienie materiałów elektrycznych powierzonych od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w celu wykazania spełnienia obowiązku wynikającego z art.29 ust. 3a, wykonawca składa stosowne oświadczenia – wzór załącznik nr 7 do SIWZ – łącznie z ofertą Oświadczenie w zakresie RODO wg załączonego wzoru (załącznik nr 11) – łącznie z ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną