Przetargi.pl
Wykonanie: Zadania nr 1 Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364; Zadania nr 2 Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960

Gmina Bytoń ogłasza przetarg

  • Adres: 88-231 Bytoń, Bytoń 72
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 285 13 17 , fax. 54 285 13 17
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytoń
    Bytoń 72 72
    88-231 Bytoń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 285 13 17, fax. 54 285 13 17
    REGON: 00099449500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbyton.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie: Zadania nr 1 Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364; Zadania nr 2 Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Zadania nr 1 - finansowanego ze środków budżetu województwa kujawsko-pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów z produkcji rolnej i środków własnych Gminy : Tytuł zadania: Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364 Zakres zamówienia: Przebudowa odcinka drogi od km 0+000 do km 1+364 ma polegać na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową niemodyfikowaną i grysami bazaltowymi 8/12 i 5/8 na odpowiednio przygotowanej, podbudowie z tłucznia wapiennego. Przygotowanie podbudowy polegać będzie na wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 10-15cm po zagęszczeniu, wykonanie górnej warstwy podbudowy (przy użyciu rozściełacza)z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 8 cm po zagęszczeniu na całej powierzchni jezdni przebudowywanego odcinka, w km 0+003,00 na rowie przydrożnym drogi powiatowej nr 2817C wykonany zostanie przepust z rur betonowych o średnicy 40cm, długości 15m, z ściankami czołowymi. Projekt zakłada oznakowanie skrzyżowania z drogą powiatową w km 0+000,00 znakami A-7, A-6b i A-6c oraz ustawienie dwóch znaków A-3 w km 0+900 i 1+350 oznakowujących najbardziej kręty odcinek drogi. Projektowane oznakowanie należy uzgodnić z instytucjami zarządzającymi ruchem na w/w drogach. W ramach robót uzupełniających przewidziano ponadto ręczne uformowanie, zagęszczenie oraz plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy. Nad rowem melioracyjnym w km 0+414 zamontowanych zostanie w koronie drogi 2x16 mb barier sprężystych, jednostronnych o masie 24 kg/mb. W/w zakres prac jest zgodny z złączonym przedmiarem robót, który stanowi - załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz /lub Zadania nr 2 - finansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013 i środków własnych Gminy : Tytuł zadania : Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960 Zakres zamówienia: Projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej na odpowiednio przygotowanej, istniejącej lub nowej podbudowie z kruszywa łamanego na całej długości przebudowywanego odcinka wraz z 7 miejscami postojowymi dla samochodów osobowych i zatoką parkingową przy cmentarzu oraz zjazdem z drogi powiatowej na drogę dojazdową biegnącą wzdłuż północnego ogrodzenia cmentarza. Nawierzchnię bitumiczną jezdni na odcinku do km 0+000,00 do km 0+108,00 (na wysokości cmentarza) wraz z miejscami postojowymi, zatoką parkingową i zjazdem na drogę dojazdową stanowić będą dwie warstwy wykonane z mieszanki mineralno-asfaltowej, natomiast na pozostałym odcinku, od km 0+108,00 do km 0+960,00 wykonane zostanie podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi. Przygotowanie podłoża pod w/w nawierzchnie bitumiczne polegać będzie na wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na warstwie odsączającej z piasku w miejscach gdzie brak jest jakiegokolwiek ulepszenia, t.j. na części zatoki parkingowej oraz na zjeździe na drogę dojazdową. Na całej powierzchni jezdni przebudowywanego odcinka wykonana zostanie górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm. Dodatkowo wzdłuż ogrodzenia cmentarza, przy projektowanych miejscach postojowych dla samochodów osobowych i zatoce parkingowej wykonany zostanie chodnik z kostki betonowej. Projekt zakłada ustawienie 2 szt znaków D-1 przy drodze powiatowej. Ponadto, ze względu na ostry zakręt drogi powiatowej oraz ograniczoną widoczność na skrzyżowaniu proponuje się ustawienie znaku B-20 STOP, przy zjeździe z projektowanego odcinka na drogę powiatową. Oznakowanie poziome skrzyżowania obejmuje wykonanie linii P-12 przy skrzyżowaniu z drogą powiatową oraz linii P-19 wyznaczających stanowiska postojowe dla samochodów osobowych oraz oznakowanie zatoki parkingowej. Projektowane oznakowanie należy uzgodnić z instytucjami zarządzającymi ruchem na w/w drogach. W ramach robót uzupełniających przewidziano ponadto ręczne uformowanie, zagęszczenie oraz plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy. W/w zakres prac jest zgodny z złączonym przedmiarem robót, który stanowi - załącznik nr 2.2 do SIWZ 2. Wszystkie przedstawione w przedmiarze materiały należy traktować jako niezbędne przy określeniu wymaganego standardu. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych przy zachowaniu parametrów technologiczno - technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego roboty budowlane w tym użyte materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 3. Zobowiązuje się wykonawcę do zapoznania się z miejscem budowy (na własny koszt ) celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy oraz sprawdzeniem przedmiaru robót. O wszystkich błędach i rozbieżnościach należy niezwłocznie zawiadomić w celu ustosunkowania się do wykrytego błędu i dokonania korekty zleconego zakresu robót celem powiadomienia wszystkich wykonawców zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, i obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. Wbudowany materiał powinien posiadać odpowiednie parametry i atesty, które Wykonawca winien okazać na żądanie Inspektora Nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych. 5. Termin przyjazdu wykonawcy celem dokonania wizji lokalnej w terenie należy wcześniej uzgodnić ze Stanowiskiem ds. Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Gminy Bytoń, tel. 54 285-13-77 wew. 20. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) W czasie realizacji robót utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych usuwać i składować w odpowiednio przeznaczone do tego miejsca wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 2) Zapewnić Inspektorowi Nadzoru pełną dostępność do robót informować Inspektora Nadzoru, kiedy roboty zanikające lub ulegające zakryciu będą gotowe do odbioru. 3) Oznakować i zabezpieczyć plac budowy. 4) Organizacje dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. Wszystkie powyższe uwarunkowania mają zostać uwzględnione w cenach jednostkowych poszczególnych asortymentów robót w kosztorysach ofertowych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ochroną ubezpieczeniową winno być objęte wszelkie ryzyko budowlane (nagłe i nieprzewidziane zdarzenia losowe, które mogą doprowadzić do szkody w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi objętymi umową) Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą spisania protokołu końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: po 5.000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) na każde zadanie. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.07.2015 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Piotrkowie Kujawskim Nr 42 9551 0002 0000 0983 2003 0010 z podaniem tytułu: wadium - zadanie nr 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 180507C LITYCHOWO, na odcinku o długości 1,364 km, od km 0+000 do km 1+364; i/ lub zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej Nr 180583C WITOWO-GÓRY - SADŁUŻEK, na odcinku o długości 0,960 km, od km 0+000 do km 0+960. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbyton.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach