Przetargi.pl
Wykonanie 14 kapliczek - stacji drogi krzyżowej na Cmentarzu Komunalnym w Cedzynie w Kielcach

Miasto Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3676051 , fax. 041 3676053
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kielce
    Rynek 1 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3676051, fax. 041 3676053
    REGON: 00051602800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 14 kapliczek - stacji drogi krzyżowej na Cmentarzu Komunalnym w Cedzynie w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - roboty ziemne, - wykonanie 14 szt. fundamentów o wymiarach wys. 100 cm x 50cm x 100cm, - wykonanie 14 szt. kapliczek o wymiarach wys. 2,1 m x szer. 1,2 x gr. 0,25 m, - transport 14 płaskorzeżb - stacji drogi krzyżowej wykonanych z brązu o wymiarach 60 x 72 cm, - montaż 14 płaskorzeżb w kapliczkach, - wykonanie 14 cokołów pod znicze, - wykonanie i montaż 14 sztuk zniczy żeliwnych, - wykonanie i montaż kolejnych numerów stacji drogi krzyżowej oraz krzyżyków z piaskowca w kolorze ochry zgodnie z projektem, - ułożenie kostki brukowej wokół kapliczek - 17,22 m2, - uporządkowanie terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123607
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3.dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, 4.posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 70 000 zł. (brutto), z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert) oraz pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4 siwz, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości robót co najmniej 70 000 zł brutto, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach