Przetargi.pl
Budowa chodnika i parkinów w ciągu drogi powiatowej nr 0469 T w miejscowości Grzymałków.

Urząd Gminy w Mniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-080 Mniów, ul. Centralna 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 3737002 , fax. +48 41 3737004
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Mniowie
    ul. Centralna 9 9
    26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 41 3737002, fax. +48 41 3737004
    REGON: 00054988400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika i parkinów w ciągu drogi powiatowej nr 0469 T w miejscowości Grzymałków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań inwestycyjnych, obejmujących: zadanie nr 1 - budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 0469 T w miejscowości Grzymałków na odcinku od km 13+250 do km 13+698, zadanie nr 2 - budowa parkingów w ciągu drogi powiatowej nr 0469 T w miejscowości Grzymałków na odcinku od km 13+250 do km 13+698.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium do godz. 09:30 do dnia 14 września 2009 r. w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) dowód złożenia wadium, e) referencje f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, g) wykaz zatrudnionych pracowników z podaniem okresu pracy przy robotach o podobnym charakterze wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, h) kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, i) zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność pracowników Wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert, j) aktualną informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,, k) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do specyfikacji (oddzielnie na każde zadanie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach