Przetargi.pl
Wykonanie 112 szt. klap przeciwpożarowych w istniejących systemach wentylacji mechanicznej w blokach A1, A2 i E1 gmachu Ministerstwa Finansów.

Ministerstwo Finansów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 54 00, , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 54 00, , fax. 22 694 52 68
    REGON: 22170000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mf.gov.pl/web/finanse

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 112 szt. klap przeciwpożarowych w istniejących systemach wentylacji mechanicznej w blokach A1, A2 i E1 gmachu Ministerstwa Finansów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 112 sztuk klap przeciwpożarowych w istniejących systemach wentylacji w blokach A1, A2 i E1 budynku Ministerstwa Finansów w Warszawie, przy ul. Świętokrzyskiej 12. Zamówienie jest realizowane w ramach dostosowania budynku Ministerstwa Finansów do wymogów przeciwpożarowych zawartych w „Ekspertyzie technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej gmachu Ministerstwa Finansów”. 2. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany na podstawie istniejącej dokumentacji projektowej pn. „Aneks nr 1 do Projektu Wykonawczego - Instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne” - stanowiącej wytyczne dla montażu klap przeciwpożarowych oraz związanych z nimi zabezpieczeń pożarowych dla projektu wykonawczego instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla pomieszczeń biurowych dla bloku A1 i A2 (od przejazdu bramowego do bloku B) oraz bloku E1, a także zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uwaga: Wykonanie montażu klap przeciwpożarowych nie może doprowadzić do utraty przez Zamawiającego gwarancji na całość lub część istniejących systemów. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania i odbioru określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Dokumentacja projektowa, 3) Informacja o terenie wykonywania przedmiotu umowy, organizacji robót budowlanych, ochronie środowiska i zapleczu zapewnionym dla potrzeb Wykonawcy które łącznie stanowią Załącznik nr 1 do Wzoru umowy (Załącznik C do SIWZ). 4. Wykonawca prowadził będzie prace w czynnym budynku biurowym, który jest usytuowany na terenie pomnika historii i w części zewnętrznej (elewacja i dach) jest wpisany do rejestru zabytków, całodobowo w dni robocze i dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub w jakikolwiek inny sposób uciążliwe będą prowadzone w dni robocze w godzinach od 17.00 do 07.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania, w ramach ceny oferty, wszystkich prac i działań, również tych nieujętych w załączniku nr 1 do Wzoru umowy, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa, w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz uznanej wiedzy technicznej, w taki sposób aby przedmiot zamówienia spełniał cel jakiemu ma służyć. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę (gdy dotyczy), przez cały czas realizacji zamówienia, osób do wykonywania czynności wskazanych w Załączniku nr 7 do Wzoru umowy (Załącznik C do SIWZ). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą (Prawo zamówień publicznych), w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 56 1130 1017 0020 0675 9990 0002 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w: 1) postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu), w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, 2) postaci papierowej, w przypadku składania oferty w postaci papierowej, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach