Przetargi.pl
wykonania zadania pn. Zaprojektowanie i wykonanie 106 punktów wypoczynku oraz 15 skwerów relaksu w ramach realizacji zadania „Toruń miastem pieszych” na terenach zieleni w Toruniu zgodnie z wskazanymi lokalizacjami.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonania zadania pn. Zaprojektowanie i wykonanie 106 punktów wypoczynku oraz 15 skwerów relaksu w ramach realizacji zadania „Toruń miastem pieszych” na terenach zieleni w Toruniu zgodnie z wskazanymi lokalizacjami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadania pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie 106 punktów wypoczynku oraz 15 skwerów relaksu w ramach realizacji zadania „Toruń miastem pieszych” na terenach zieleni w Toruniu zgodnie z wskazanymi lokalizacjami w załączniku do wzoru umowy. 1.2. Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do : 1) wykonania dokumentacji projektowej zawierającej: a) analizę lokalizacji wskazanych w załączniku w części (odpowiednio dla złożonej oferty) dla utworzenia (odpowiednio dla złożonej oferty) skwerów relaksu / (odpowiednio dla złożonej oferty) punktów wypoczynku pod względem istniejących w terenie warunków technicznych (z uwzględnieniem instalacji podziemnych i linii napowietrznych), b) wskazanie elementów zieleni składających się na każdy skwer relaksu/ punkt wypoczynku, c) wskazanie elementów małej architektury składających się na każdy skwer relaksu/ punkt wypoczynku. d) wskazanie technologii zakotwiczenia elementów małej architektury w gruncie; e) wskazanie technologii sadzenia roślin, f) wskazanie wszystkich parametrów dla elementów wymienionych w pkt.1 2 ppkt 1 lit. b, c SIWZ zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, g) wykonanie projektu graficznego dla (odpowiednio dla złożonej oferty) skwerów relaksu/ (odpowiednio dla złożonej oferty) punktów wypoczynku z uwzględnieniem elementów wymienionych w pkt.1.2. ppkt 1 SIWZ lit. b, c dopasowanych do lokalizacji wskazanych w załączniku do wzoru umowy. 2) Wykonania w terenie (odpowiednio dla złożonej oferty) skwerów relaksu/ (odpowiednio dla złożonej oferty) punktów wypoczynku zgodnie z uzgodnioną dokumentacja projektową zawierającą elementy określone w pkt.1.2 ppkt 1 SIWZ. 1.3. Dokumentację, o której mowa w pkt 1.2.ppkt 1 SIWZ należy przygotować w kolorze w wersji papierowej – 4 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf. na płycie CD/DVD – 2 egzemplarze. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez mgr inż. Piotra Bieleckiego i mgr inż. Sławomira Bieleckiego. 1.5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z wymienionym programem funkcjonalno-użytkowym, zatwierdzoną i odebraną dokumentacja projektową obowiązującymi przepisami, normami i sztuką ogrodniczą, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz na podstawie oględzin terenu objętego opracowaniem. 1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową. 1.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z nasadzeniami roślin i robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach związanych z sadzeniaem roślin 2) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych związanych z ustawieniem elementów małej architektury. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 1.8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.9. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp. 1.10. Informacje i wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo oraz wypłacie wynagrodzenia w częściach i procentowej wartości ostatniej części wynagrodzenia zawarta są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 650,00 zł łącznie (słownie: trzy tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) Część 1: 1 200,00 zł ( słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100 ), Część 2: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Część 3: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Część 4: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 ) Część 5: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 ) Część 6: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) Część 7: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 ) Część 8: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 ) Część 9: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 ) Część 10: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) Część 11: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: nr 133/2019: Zaprojektowanie i wykonanie punktów wypoczynku oraz skwerów relaksu w ramach realizacji zadania „Toruń miastem pieszych”. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 3 wraz z tabelą wynagrodzenia ryczałtowego 4. Tabela wynagrodzenia ryczałtowego z rozbiciem na poszczególne elementy zadania/rodzaje robót 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy ( zestawienie złożonych ofert ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy) 8. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). - Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach