Przetargi.pl
Wykonania tynku zewnętrznego budynku dydaktyczno-hotelowego na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonania tynku zewnętrznego budynku dydaktyczno-hotelowego na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie tynku zewnętrznego z warstwą izolacji termicznej nowobudowanego Bloku Dydaktyczno - Hotelowego na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. Wyżej wymienione prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją oraz opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1, 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., do siwz. 1. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającej - Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: siwz z załącznikami (specyfikacja techniczna wraz z dokumentacją projektową), 3. Wykonawca w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej na własny koszt musi zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac związanych z realizacją umowy zgodnie z przepisami BHP. 5. Wymagany okres gwarancji jednolitej na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 180 miesięcy. 6. Wymagany termin płatności faktury wystawionej przez Wykonawcę - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. 7. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za wykonanie poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert, oraz spełniają warunki określone w siwz; W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiająca żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wymienionych w poniższej tabeli, następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie spełnia lub nie spełnia na podstawie kryteriów zapisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną-e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2) Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną-e do reprezentowania firmy opis przedmiotu zamówienia (wymagania dla przedmiotu zamówienia) wykonany wg wzorów stanowiących ZAŁĄCZNIKI Nr 1. i Nr 1.1. (kosztorys ofertowy) Dopuszcza się wypełnienie formularzy sporządzonych przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będą one czytelne. Dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału. 3) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę/y uprawnioną-e. 4) Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę/y uprawnioną-e. 5) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6) Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokument aktualny. Oryginał lub kserokopia. Wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z treści dokumentu musi wynikać fakt niekaralności. 7) Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Dokument aktualny. Oryginał lub kserokopia -wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z treści dokumentu musi wynikać fakt niekaralności. 8) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek, które jako jednostki organizacyjne nie posiadają osobowości prawnej, są podatnikami podatku od towarów i usług (VAT), wymagane jest odrębne zaświadczenie dla spółek, dla podatków uiszczanych przez tę spółkę i odrębne zaświadczenie dla wspólników, dla podatków uiszczanych przez wspólników. Dokument aktualny. Oryginał lub kserokopia. Wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie zaświadczenie składają każdy oddzielnie. Z treści dokumentu musi wynikać, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 9) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument aktualny. Oryginał lub kserokopia. Wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie zaświadczenie składają każdy oddzielnie. Z treści dokumentu musi wynikać, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10) Dokumenty - upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w wierszu 5 niniejszej tabeli, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 11) W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 12) Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 13) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oryginał lub kserokopia dokumentów, których każda strona musi zostać poświadczona za zgodność z oryginałem. Z treści dokumentów musi wynikać posiadanie odpowiednich (niezbędnych) uprawnień oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Złożone dokumenty muszą być aktualne minimum przez okres związania ofertą. (patrz tabela pkt. 9.2. wiersz 10) 14) Dowód wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium odpowiadać musi żądaniom określonym w pkt. 12.1 niniejszej siwz. Forma wniesienia wadium musi odpowiadać postanowieniom pkt.12.2 siwz. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dokument złożony w formie oryginału lub kserokopii dowodu wpłaty poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną/e. W pozostałych przypadkach Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi być dołączony do oferty luzem i złożony w kopercie, wraz z ofertą. Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Kopia dowodu wpłaty winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną/e. 15) W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca winien złożyć Oświadczenie dot. oferowanych przedmiotów równoważnych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 4). Dokument złożony w formie oryginału, wypełniony, ostemplowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 16) Oświadczenie dotyczące powierzenia wykonania lub nie części zamówienia podwykonawcom wykonane według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5. Dokument złożony w formie oryginału, wypełniony, ostemplowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 17) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zleceniodawców. -dokument aktualny, złożony w oryginale. Zamawiająca wymaga, aby dokument ten potwierdzał, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, minimum pięć robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu tj. wykonał tynki zewnętrzne wraz z zewnętrzną izolacją termiczną, których wartość wynosi minimum 800.000 złotych zł w jednym zadaniu (wg wzoru - zał. 6). 18) Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa powyżej (wiersz 17.), zostały wykonane należycie. Dokumenty złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, wystawione przez zleceniodawcę robót budowlanych. Dokumenty winny zawierać następujące informacje: określenie robót budowlanych - przedmiotu zamówienia, wartość wykonanych robót budowlanych, daty wykonania zamówienia (od ... do ...), nazwę zleceniodawcy robót budowlanych (wg wzoru - zał. 7). Zamawiająca wymaga minimum pięć dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie zamówienia na roboty budowlane, których skrócony opis został określony w wierszu 17. niniejszej kolumny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cspsp.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach