Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kotowicach

Urząd Miasta i Gminy Żarki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Kościuszki 15/17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3148036 , fax. 034 3148036
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Żarki
    ul. Kościuszki 15/17 15/17
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 034 3148036, fax. 034 3148036
    REGON: 15139853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarki.bip.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kotowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kotowicach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja techniczna.Wykonawca może dokonać zamiany materiałów na równoważne - czyli o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy MBS Myszków O/Żarki 51 8279 1036 0400 0016 2004 0002. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na powyższym koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert, pod rygorem wykluczenia oferenta z postępowania, jako tego, który nie wniósł wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, w treści dokumentu winien znaleźć się zapis, że instytucja dokonująca poręczenia lub udzielająca gwarancji, zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do przekazania Zamawiającemu kwoty odpowiadającej wielkości wadium. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężnej winno być zdeponowane w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w ofercie winna znaleźć się potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia tego dokumentu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych oraz spełniają warunki ogólne określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Doświadczenie.Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych o podobnym zakresie, tj. przebudowa budynku oraz o podobnej wartości tj. min 70% wartości oferowanej ceny. Wykonawca musi udokumentować co najmniej 1 robotę budowlaną. 4.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy oraz kierownikami robót branżowych, muszą oni posiadać wymagane prawem uprawnienia oraz zaświadczenia o wpisie do OIIB. 6. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający dokona oceny spełniania postawionych warunków na podstawie informacji wynikających z dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, Że z treści pełnomocnictwa wynika, co innego. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, Że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, Że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarki.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach