Przetargi.pl
Wykonania tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenia ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7410150 , fax. 089 7417275
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Królewiecka 60a 60a
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7410150, fax. 089 7417275
    REGON: 51075037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonania tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenia ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE TABLIC REJESTRACYJNYCH POJAZDÓW, 7.750 sztuk tablic rejestracyjnych zwyczajnych (wraz z wtórnikami) według wzoru, określonego w załączniku nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 186, poz. 1322.), w tym: - tablice rejestracyjne samochodowe (jednorzędowe i dwurzędowe) w kpl. - 3.400 kpl. - tablice rejestracyjne samochodowe (jednorzędowe i dwurzędowe) w szt. - 250 szt. - tablice rejestracyjne motocyklowe (dwurzędowe) - 400 szt. - tablice rejestracyjne motorowerowe (dwurzędowe) - 300 szt. ORAZ DOSTARCZENIE ICH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest: a) Złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie opracowanej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. b) Spełnienie przez Wykonawcę wymagań określonych w punkcie niniejszym. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : o posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; o nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; o dostarczą zamówione tablice na własny koszt i ryzyko, o posiadają zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych odblaskowych pojazdów w zakresie tłoczenia numerów rejestracyjnych, o spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 186, poz. 1322, z późn. zm.), a w przypadku zmiany niniejszego rozporządzenia Wykonawcy zobowiązują się niezwłocznie wypełnić jego warunki, o zapewniają ciągłość realizacji zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy, o udzielą minimum 3-letniej gwarancji na dostarczone tablice. o zapewniają dostawę tablic w terminie max. 10 dni od każdorazowego zawiadomienia. o zapewnią min. 30 dniowy termin płatności za realizację poszczególnych części zamówienia. 2. Wykonawca musi spełniać warunki opisane w SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca dołącza pisemne oświadczenie treści następującej: Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniam warunki art. 22 powołanej ustawy. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest do złożenia a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest: a) Złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie opracowanej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. b) Spełnienie przez Wykonawcę wymagań określonych w punkcie niniejszym. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : o posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; o nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o dostarczą zamówione tablice na własny koszt i ryzyko, o posiadają zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych (odblaskowych) pojazdów w zakresie tłoczenia numerów rejestracyjnych, o spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 186, poz. 1322, z późn. zm.), a w przypadku zmiany niniejszego rozporządzenia Wykonawcy zobowiązują się niezwłocznie wypełnić jego warunki, o zapewniają ciągłość realizacji zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy, o udzielą minimum 3-letniej gwarancji na dostarczone tablice. o zapewniają dostawę tablic w terminie max. 10 dni od każdorazowego zawiadomienia. o zapewnią min. 30 dniowy termin płatności za realizację poszczególnych części zamówienia. 2. Wykonawca musi spełniać warunki opisane w SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca dołącza pisemne oświadczenie treści następującej: Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniam warunki art. 22 powołanej ustawy. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest do złożenia a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Procedura składania ofert 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania chyba, że przetarg został unieważniony z przyczyn obciążających Zamawiającego. 3. Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się następnego dnia po dniu wyznaczonym do składania ofert. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Ofertę należy złożyć na druku dołączonym do SIWZ. 6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie oraz dokumenty, o których mowa w pkt. V pkt. 3 i 4 SIWZ. 7. Oferta winna być napisana w sposób czytelny i trwały w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami statutowymi lub pełnomocnika Wykonawcy. Każda strona oferty winna być ponumerowana kolejnymi numerami w prawym górnym rogu. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty i załączników muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez podpisującego ofertę. 8. Treść oferty należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający łatwy dostęp do jej zawartości przed datą otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. 9. Koperta winna być opisana w sposób następujący: a) nazwa i adres Zamawiającego, b) nazwa i adres Wykonawcy, c) oznaczenie tablice rejestracyjne-oferta. 1. Oferty należy składać w dni oraz w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Mrągowie ul. Królewiecka 60a, nie później niż do dnia 10 listopada 2009 r. do godz. 1000, w Sekretariacie Starostwa, I piętro, pokój Nr 15. 2. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania, po publicznym otwarciu ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej. 3. Przed terminem wyznaczonym na otwarcie ofert Wykonawca ma prawo modyfikować treść oferty. Wykonawca nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian po upływie terminu składania ofert. 4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert: a) wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia dostarczonego do siedziby Zamawiającego. Wycofana oferta zostanie odesłana bez jej otwierania niezwłocznie po publicznym otwarciu ofert. b) dokonać zmiany w złożonej ofercie. Zmiana musi być pod rygorem nieważności zgłoszona w formie pisemnej w zamkniętej i oznaczonej jak koperta zawierająca ofertę, z dopiskiem Zmiana. Koperta ta zostanie otwarta łącznie z kopertą zawierającą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.warmia.mazury.pl powiat mragowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach