Przetargi.pl
DOSTAWA ZNAKÓW I TABLIC INFORMACYJNYCH

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2015-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZNAKÓW I TABLIC INFORMACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków i tablic informacyjnych określonych wg CPV w grupie 224,444, według asortymentu i ilości podanych w tabeli określonej w załączniku nr 2 do SIWZ zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia dla służby MPS od lp. nr 1 do lp. nr 5, dla Infrastruktury od lp. nr 1 do lp. nr 156 i Służby Inżynieryjno-Saperskiej poz. 157. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Wymagany termin realizacji dostaw artykułów według zasad ustalonych w umowie z dostawą do magazynów według wykazu Odbiorców adresatów zał. nr 2 do umowy. 4.Cena jednostkowa netto nie może przekroczyć 3 500 zł. 5.Wykonawca w arkuszu ofertowym ma wycenić ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia bez względu na ilość materiału wyrobu w paletach opakowaniach pakowanych fabrycznie. 6.UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAW 1)Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. 2)Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów o ile nie są umieszczone na opakowaniach Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z zestawienia cenowego opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 3)Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 4)Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ppkt. 2) i 3) ma prawo odmowy przyjęcia tej partii towaru do magazynu. 5)Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartym w deklaracji zgodności lub certyfikacie zgodności producenta. 6)Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku od poniedziałku do czwartku tylko w dni robocze w godz. 07.30 do 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub według wykazu odbiorców na min. 48 godz. przed dostawą towaru. 7) Zamówiony towar każdy asortyment z osobna na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z arkusza ofertowego np. poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2. Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynu. 8) Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Palety EURO, zwykłe, nietypowe w tym palety do szkła i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. 9)W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych, Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru odbioru paczek i palet na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią ppkt. 8, należy uprzedzić dostawcę przewoźnika. 10)Wykonawca może wystawić faktury VAT dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku, z podziałem na poszczególne służby zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktur będą pokwitowania odbioru towaru potwierdzone przez Zamawiającego upoważnionego przedstawiciela 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na dokumencie typu WZ. 11)Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału wyrobu. 7. Informacje dodatkowe 1)W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów narzędzi, artykułów, asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową. Zaoferowane przez Wykonawcę narzędzia, artykuły, asortyment winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta, muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. 2)Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno użytkowe, 3) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 4)Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany dopuszczony przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 5)Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8.WARUNKI DOTYCZĄCE DOSTAWY 1)Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24-GO WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczenie wniosku wraz ze zdjęciami w formie elektronicznej pracowników i ich numerów dowodów tożsamości oraz marek pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi zabezpieczających realizację udzielonego zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres 24wog.mbulka@wp.mil.pl. 2)W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 33 z 2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp. 1)Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł słownie trzy tysiące pięćset zł 00/100 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 932015 DOSTAWA ZNAKÓW I TABLIC INFORMACYJNYCH. 2.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium przed upływem terminu składania ofert nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 3. Zwrot i zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46. ust.3 ustawy zp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2) Zatrzymanie wadium a) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust.5 ustawy pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy pzp, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach