Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego - zmiana oznakowania kierunkowego na głównych ciągach dróg w Elblągu pod nazwą: Wykonanie i dostawa tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg wraz z wykonaniem projektu i realizacją stałej organizacji ruchu drogowego dla dz. Zatorze

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego - zmiana oznakowania kierunkowego na głównych ciągach dróg w Elblągu pod nazwą: Wykonanie i dostawa tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg wraz z wykonaniem projektu i realizacją stałej organizacji ruchu drogowego dla dz. Zatorze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego - zmiana oznakowania kierunkowego na głównych ciągach dróg w Elblągu pod nazwą: Wykonanie i dostawa tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg wraz z wykonaniem projektu i realizacją stałej organizacji ruchu drogowego dla dz. Zatorze Przedmiot główny: CPV: 44.42.34.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Znaki i podobne elementy Przedmiot dodatkowy: CPV: 45.23.31.24-4 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg wraz z wykonaniem projektu i realizacją stałej organizacji ruchu drogowego dla dz. Zatorze. 2. Zakres zamówienia obejmuje dwa etapy: - I etap - wykonanie i dostawa tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg, - II etap - zaprojektowanie i wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego dla dzielnicy Zatorze. Realizacja zadań musi być zgodna z umową i Załącznikiem nr 1 do umowy PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY na: Wykonanie i dostawę tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg wraz z wykonaniem projektu i realizacją stałej organizacji ruchu drogowego dla dz. Zatorze. W/w zakres robót (etapu II) to roboty konserwacyjne oznakowania dróg i będą realizowane na podstawie art. 61 i art. 5 ust. 2 Prawa Budowlanego, czyli w zakresie nie wymagającym zgłoszenia robót budowlanych. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w PROGRAMIE FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM na: Wykonanie i dostawę tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg wraz z wykonaniem projektu i realizacją stałej organizacji ruchu drogowego dla dz. Zatorze stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia opisuje PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY na: Wykonanie i dostawę tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg wraz z wykonaniem projektu i realizacją stałej organizacji ruchu drogowego dla dz. Zatorze stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia jest etapowa realizacja zadania polegająca na: Etap I - wyprodukowaniu i dostawie tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg zgodnie z przekazaną w dniu podpisania umowy dokumentacją TERMIN REALIZACJI - 14 dni od daty podpisania umowy Etap II - zaprojektowanie i wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego dla dzielnicy Zatorze TERMIN REALIZACJI - 14 dni od daty podpisania umowy Zadanie etapu I ma na celu wykonanie i dostawę do wskazanego magazynu (na terenie miasta) tablic oznakowania kierunkowego dla 24 szt. wybranych skrzyżowań m. Elbląg, których montaż jest przewidziany w następnym roku kalendarzowym i będzie realizowany oddzielnym zamówieniem publicznym. Nowe tablice uporządkują informację o ruchu tranzytowym miasta i poprawą bezpieczeństwo ruchu drogowego w ciągach dróg wojewódzkich i powiatowych, które są głównymi trasami przejazdowymi przez miasto. Szacuje się potrzebę wyprodukowania 115 szt. tablic o pow. łącznej 194,36 m2. Istniejące obecnie oznakowanie kierunkowe nie spełnia wymogów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.), gdyż na ciągach dróg wojewódzkich było ono montowane na początku lat 90-tych ubiegłego wieku. Zadanie etapu II ma na celu dostawę i montaż oznakowania konwencjonalnego dla odnowionych ulic dz. Zatorze. Szacuje się potrzebę zaprojektowania oznakowania drogowego dla ulic miejskich (tj. dróg powiatowych i gminnych) o łącznej długości 5 km. 5. Opis wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia: Etap I - Wyprodukowanie i dostawa tablic oznakowania kierunkowego dla m. Elbląg 5.1. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy wyprodukowania a następnie dostawy dla Zamawiającego kompletu tablic z oznakowania kierunkowego. Przewidziano do wykonania łącznie 115 szt. tablic typu E-2a, E-2b, E-3, E-5, E-14, E-17a, E-18a o łącznej powierzchni 194,36 m2. Z chwilą zawarcia umowy wzory tablic zostaną przekazane Wykonawcy do realizacji. Wymagania dla tablic: - podkład z blachy ocynkowanej o min. gr. 1,5 mm, tył malowany proszkowo, - lico tablic z folii odblaskowej II generacji, - tarcza tablicy z krawędzią giętą podwójnie na całym obwodzie tablicy, - na rewersie tablicy metryczka producenta (o pow. do 10 cm2) z danymi technicznymi o wyrobie. Zamawiający przyjmuje, że cena 1 m2 powierzchni tablicy jest jednakowa dla wszystkich rodzajów znaków i obejmuje również koszt dostawy do wskazanego magazynu Zamawiającego. Etap II - Zaprojektowanie i wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego dla dzielnicy Zatorze 5.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania stałej organizacji ruchu drogowego dla dz. Zatorze wraz z montażem nowych znaków i wymiana tarcz znaków istniejących. Dla dróg głównych ul. Malborska, Skrzydlata Łódzka, Lotnicza, Fredry, po których odbywa się ruch komunikacji autobusowej należy przewidzieć znaki z grupy znaków średnich dla pozostałych dróg gminnych (poza obrębem skrzyżowań należy zaprojektować znaki małe). Szacuje się montaż ok. 80 szt. tarcz znaków konwencjonalnych, które powinny być wykonane na podkładach z blachy ocynkowanej o gr. min. 1,25 mm, tył malowany proszkowo z podwójnie giętymi krawędziami na całym obwodzie tarczy. Konstrukcje wsporcze w postaci słupków ocynkowanych o śr. min. 60 mm. Projekt stałej organizacji ruchu drogowego należy sporządzić w 2 egz. w formie papierowej i w 1 w formie elektronicznej, powinien zawierać co najmniej: - opis techniczny, - lokalizacje znaków na mapach w skali 1:1000. Pozyskanie map sytuacyjnych w skali 1:1000 jest w gestii Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie okres 3 dni roboczych na uzgodnienie przedłożonej dokumentacji. Zamawiający przyjmuje, że wartość prac projektowych stanowi ok. 10% wartości zamówienia a dostawa i montaż oznakowania stałej organizacji ruchu dla dz. Zatorze stanowi ok. 90% wartości zamówienia z Etapu II. 6. Zamawiający wymaga udzielenia 7 lat gwarancji od daty odbioru zamówienia. 7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach